اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال

صف‌آرایی دو مدعی در لیگ والیبال کشور/ کاله مازندران مغلوب پیشگامان شد

خبرگزاری فارس: تیم والیبال پیشگامان کویر یزد در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر کشور توانست در مصاف با کاله مازندران به پیروزی دست یابد و با نتیجه سه بر صفر تیم میهمان را از صدر جدول به زیر کشاند.

صف‌آرایی دو مدعی در لیگ والیبال کشور/ کاله مازندران مغلوب پیشگامان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، در این رقابت شاگردان میرحسینی در هر سه ست این رقابت با اختلاف دو امتیاز به برتری مقابل تیم کاله مازندران دست یافتند و نتیجه رقابت را سه بر صفر به سود خود خاتمه دادند.

تیم کاله مازندران گرچه در ست نخست این دیدار خوب درخشید و با چهار اختلاف امتیاز شش بر دو از تیم پیشگامان جلو افتاد و نخستین هشت امتیاز را به دست آورد، اما در نهایت با دو اختلاف امتیاز با نتیجه 25 بر 23 این ست را به سود نماینده یزد خاتمه داد.

در این ست هر دو تیم بازی پایاپایی از خود به نمایش گذاشتند، اما شاگردان میر حسینی توانستند اختلاف امتیاز خود را به دو برسانند و دو امتیاز نیز از کاله مازندران پیشی بگیرد.

تلاش‌های تیم کاله اما روند بازی را در امتیاز 16 به تساوی رساند و تا امتیاز 22 همچنان در حالت تساوی پیش رفت، اما در نهایت پیشگامان کویر توانست این ست را به سود خود خاتمه دهد.

شاگردان بهروز عطایی در این ست هفت سرویس را از دست دادند و شاگردان عباسعلی میرحسینی دو سرویس را از دست دادند. این در حالی است که بهترین سرویس زن والیبال کشور در این دو تیم حضور داشتند.

ست دوم این رقابت را کاله مازندران آغاز کرد و نخستین امتیاز را به سود خود به ثبت رساند و تا کسب چهار امتیاز به سود نماینده یزد در لیگ والیبال کشور ادامه یافت.

تیم کاله مازندران با استفاده از وقت استراحت قصد داشت روند امتیازگیری پیشگامان را متوقف کند، اما موفق نشد و شاگردان میرحسینی موفق شدند تا هشت امتیاز نخست این ست را با دو اختلاف امتیاز به دست آوردند.

حساسیت بازی در این ست بسیار بالا بود و بازیکنان کاله اعتراضات مداومی را نسبت به داور داشتند که با تذکر داور مواجه شدند.

با پیش افتادن تیم کاله در امتیازات این ست، نماینده یزد موفق شد در امتیاز 16 به تساوی برسد و با دو اختلاف امتیاز از تیم کاله پیشی بگیرد.

بهروز عطایی اما روند امتیاز گیری شاگردان میرحسینی را با استفاده از وقت استراحت متوقف کرد و در نتیجه این ست را نیز با نتیجه مشابه ست نخست خاتمه داد.

ست سوم این رقابت را پیشگامان کویر آغازگر بود، اما شاگردان عطایی توانستند نخستین امتیاز این دیدار را از آن خود کنند و سه امتیاز نیز از پیشگامان کویر پیشی بگیرند.

عباسعلی میرحسینی اما با بهره‌گیری از زمان استراحت قصد در توقف روند امتیاز گیری تیم کاوه داشت که چندان موفق نشد و با برتری پنج امتیاز به سود کاله مازندران روند امتیازات به 16 بر 11 رسید.

پیشگامانی‌ها که در این ست نسبت به ست اول و دوم بازی ضعیفی داشتند موفق شدند اختلاف امتیازات را به صفر برسانند و در امتیاز 20 به تساوی دست یابند.

با توصیه‌های میرحسینی، تیم پیشگامان دو امتیاز پیش افتاد و در اوج حساسیت بازی توانست به بیست و چهارمین امتیاز نیز دست یابد و به تساوی برسد که در نهایت با نتیجه 27 بر 25 کاله مازندران را شکست داد و به پیروزی سه بر صفر دست یافت.

انتهای پیام/‌2464/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول