اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جام بزرگداشت پدر موشکی ایران

کاله جوان مازندران به دیدار والیبال گیلان می‌رود

خبرگزاری فارس: در هفته دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور، عصر فردا چهارشنبه کاله جوان مازندران در گروه نخست به دیدار بیرگلد ایرانیان در رشت می‌رود.

کاله جوان مازندران به دیدار والیبال گیلان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، دومین هفته لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور جام سردار سرلشگر شهید حسن طهرانی مقدم عصر فردا چهارشنبه با برگزاری هفت دیدار دنبال می‌شود.

نماینده مازندران در این رقابت‌ها نیز از ساعت 17 در رشت به مصاف بیرگلد ایرانیان می‌رود که در آن حمید فاضلی ناظر فدراسیون بوده و کار قضاوت به قادر صادق و اسماعیل رزقی سپرده شده است.

کاله جوان مازندران هفته گذشته در اولین دیدار خود شهرآورد زودهنگامی را با شاگردان افشین اولیایی ملی‌پوش سال‌های نه چندان دور والیبال کشورمان در آریا صنعت بابل‌کنار داشتند که در پایان توانستند در دیدار سخت و حساسی با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست یابند.

نماینده استان گیلان نیز در هفته نخست در خانه با نتیجه سه بر صفر مغلوب پیشگامان شفق اردکان یزد شد.

با این وجود احتمال می‌رود کاله جوان مازندران که تیم باسابقه‌ای در لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور است کار سختی مقابل نماینده اردکان نداشته باشد.

آریا صنعت بابل‌کنار دیگر نماینده مازندران در گروه نخست این رقابت‌ها نیز از ساعت 17 فردا در خانه با شهرداری زاهدان دیدار می‌کند که قربان توسن به عنوان نماینده فدراسیون بوده و امر قضاوت دیدار برعهده داود نافعی و عباس قلیچ‌خانی است.

انتهای پیام/86012/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول