اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان:

‌99 درصد ‌آموزگاران‌ کوهبنان بومی هستند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش کوهبنان گفت:‌ 99 درصد دبیران و آموزگاران شهرستان بومی هستند.

‌99 درصد ‌آموزگاران‌ کوهبنان بومی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، احمد نیکخواه بعد از ظهر امروز در گردهمایی مسئولان آموزش و پرورش کوهبنان اظهار داشت: در سال جاری علاوه بر انجام فعالیت‌ها در مدارس روزانه مصمم شده‌ایم که برنامه‌های فرهنگی و هنری با سرعت و جدیت بیشتری در مدارس شبانه‌روزی اجرا شود تا هم اوقات فراغت آنان پر شود و‌ دانش‌آموزان این مدارس حضوری پر‌رنگ در برنامه‌ها داشته باشند.

وی ابراز داشت: به لطف خداوند در تمام‌ مدارس شهرستان نماز جماعت اقامه می‌شود و در این راستا سعی شده نماز در وقت شرعی اقامه و قبل از برگزاری نماز جماعت، اذان حلقومی با نوای دانش‌آموزان خوش‌صوت از بلند‌گوی مدارس پخش شود.

نیکخواه بیان داشت: در حال حاضر 11 ‌‌روحانی در 16 مدرسه شهرستان نماز جماعت اقامه می‌کنند و در مجموع 36 امام جماعت در 41 مدرسه شهرستان در برگزاری نماز جماعت همکاری دارند.

وی تصریح کرد: مدیران‌، دبیران و آموزگاران مدارس کوهبنان در نماز جماعت مدارس حضوری پر‌رنگ و مثال‌زدنی دارند و این امر موجب تشویق دانش‌آموزان شده، لذا در برگزاری نماز جماعت مدارس اکراه و اجباری در کار نیست و دانش‌آموزان با رغبت و علاقه در نماز جماعت شرکت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان گفت: با تلاش چشمگیر مربیان و معاونین پرورشی مسابقات فرهنگی و هنری به بهترین نحو برگزار می‌شود و این افتخار بزرگی است که دانش‌آموزان کوهبنانی در سال گذشته در مسابقات نهج‌البلاغه کشوری رتبه‌های اول‌، چهارم‌، ششم و یازدهم‌ را از آن خود کرده‌‌ و در سایر مسابقات فرهنگی و هنری نیز رتبه‌های قابل قبولی را کسب کرده‌اند.

وی ابراز داشت: جای بسی افتخار است که تمام مربیان پرورشی و 99 درصد دبیران و آموزگاران شهرستان کوهبنان بومی هستند و با تمام وجود در راستای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان گام بر می‌دارند.

نیکخواه تصریح کرد: کوهبنان از نظر آموزشی و پرورشی در استان کرمان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و جزو شهرستان‌های برتر محسوب می‌‌شود.

انتهای پیام/80012/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول