اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پروش فارس تاکید کرد

لزوم برنامه‌ریزی معلمان برای سبک زندگی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: مسئله اساسی که باید برنامه‌ریزان، مسئولان و معلمان بر روی آن سرمایه‌گذاری کنند، سبک زندگی جامعه اسلامی است.

لزوم برنامه‌ریزی معلمان برای سبک زندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس، محمدحسین روزی‌طلب در جمع فرهنگیان و اعضای شورای آموزش و پرورش فراشبند اظهار داشت: واقعه عاشورا یک واقعه منفصل از تاریخ نیست بلکه یک نقطه عطف از یک حرکت و جریانی در تاریخ است که از اول عالم و خلقت آدم آغاز شده و تا پایان دنیا نیز ادامه دارد.

وی افزود: جامعه بشری در طول تاریخ مدیون امام حسین است و تا روز محشر تمام دنیا از خوان و نعمت پربرکت وجود آن امام بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول عاشورا را بهترین فرصت برای نزدیکی قلوب و ترویج معنویت به ویژه بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها ذکر و اضافه کرد: فرهنگیان به عنوان اقشار مهم و تاثیرگذار این جریان فکری نباید از کوشش برای تربیت عاشورایی فرزندان غفلت کنند.

روزی‌طلب با اشاره به وضعیت کنونی دنیا و صف‌بندی حق و باطل بیان کرد: استکبار از تمام قدرت‌های خود استفاده می‌کند تا هرجایی ندای حقی برآید با او مقابله کند اما تحقق وعده‌های الهی در تاریخ نشان داده است که آنها شکست می‌خورند.

وی با اشاره به سخنان حضرت امام و رهبر معظم انقلاب، افق آینده کشور را روشن قلمداد کرد و ابراز داشت: مسئله اساسی که باید برنامه‌ریزان، مسئولان و معلمان بر روی آن سرمایه‌گذاری کنند، سبک زندگی جامعه اسلامی است که اگر به این موضوع توجه شود بسیاری از مشکلات به صورت اساسی حل می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: اگر در جامعه فرهنگ تعاون و همکاری در تمام امور از قبیل مسائل اجتماعی، اقتصادی و عبادی ترویج شود همان‌طور که اکنون در بسیاری از ابعاد الگوی ملت‌ها شده‌ایم در مابقی نیز می‌توانیم به عنوان الگویی تمام‌عیار برای دنیا بدل شویم.

وی با اشاره به جنگ نرم و برنامه‌هایی که دشمن برای نسل انقلابی ما دارد، تصریح کرد: دانش‌آموزان سرمایه‌های اساسی مملکت هستند و دغدغه تربیت آنها باید نخستین دغدغه ما باشد که اگر آنها صحیح و اصولی تربیت شوند تمام نقشه‌های شوم استکبار نقش بر آب می‌شود.

انتهای پیام/ 2448/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول