اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته گرامیداشت مقام معلم صورت می‌گیرد

تجلیل از آموزگاران بازنشسته در کاشان

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان گفت: همزمان با هفته معلم از 137 نفر از معلمان بازنشسته در شهرستان کاشان تجلیل می‌شود.

تجلیل از آموزگاران بازنشسته در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین حنطه‌ای بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دهم اردیبهشت‌ماه سال جاری از 137 نفر معلم آموزش و پرورش شهرستان کاشان که سال گذشته بازنشسته شده‌اند در رستوران فرهنگیان این شهرستان تجلیل می‌شود.

وی تعداد بازنشستگان معلم شهرستان کاشان را 2 هزار و 450 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 137 نفر در سال گذشته بازنشست شده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش کاشان همچنین تجلیل از بازنشستگان پیشکسوت آموزش و پرورش کاشان را یکی دیگر از برنامه‌های این هفته اعلام کرد و گفت: معلمان بازنشسته شهرستان کاشان از 50 سال تا 110 سال سن دارند.

حنطه‌ای از برگزاری مراسم سپاس از معلم در اولین روز از هفته معلم که با عنوان«معلم، دانش‌آموز و تربیت مطهر»نامگذاری شده نیز خبر داد و گفت: مراسم سپاس از معلم در ساعت 9 صبح روز دوشنبه 12 اردیبهشت در تمام مدارس آموزش و پرورش این شهرستان برگزار می‌شود.

این مسئول در ادامه دیدار با خانواده‌های شهدای آموزش و پرورش شهرستان کاشان و عطرافشانی گلزار شهدای معلم را یکی دیگر از برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان کاشان اعلام کرد و گفت: آموزش و پرورش شهرستان کاشان 35 شهید معلم را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

وی از اجرای 18 برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در شهرستان کاشان خبر داد و گفت: برگزاری سخنرانی مدیر آموزش و پرورش کاشان در نماز جمعه کاشان و چهار شهر قمصر، جوشقان کامو، برزک، مشکات، مصاحبه با خبرنگاران، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، برگزاری شورای اداری و تجلیل از بازنشستگان اداری آموزش و پرورش، تجلیل از معلمان نمونه و گردهمایی اعضای ستادهای تربیتی و شورای امر به معروف و نهی از منکر با حضور حجت‌الاسلام قرائتی از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم در کاشان می‌باشد.

حنطه‌ای برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، و کتاب‌خوانی با محوریت جلد سوم کتاب «خدمات متقابل اسلام و ایران»، بازدید از برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم، بهره‌برداری از سه باب سالن ورزشی، جشنواره خیرین مدرسه‌ساز، بازدید از مدارس شهرستان‌های همجوار، دیدار با پیشکسوتان و فرهنگیان و همچنین تقدیر از فرهنگیان و دانش‌آموزان نمونه شهرستان کاشان را از دیگر برنامه هفته گرامیداشت معلم در شهرستان کاشان برشمرد.

در شهرستان کاشان 5 هزار معلم مشغول به تدریس بوده که آموزش 56 هزار دانش‌آموز را در 257 واحد آموزشی این شهرستان به عهده دارند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول