اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مؤلفین کتب درسی

کارگاه آموزشی آموزگاران پایه دوم و ششم دهدشت برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش دهدشت گفت: با حضور مؤلفین کتاب‌های دوم و ششم ابتدایی، بیش از 560 آموزگار دهدشتی آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

کارگاه آموزشی آموزگاران پایه دوم و ششم دهدشت برگزار شد

 فریدون فاطمی‌زاده‌ امروز در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی آموزگاران دهدشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: این کارگاه آموزشی یک روزه بوده و در آن معلمین این دو پایه رفع اشکال می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت با بیان اینکه این کارگاه آموزشی برای آموزگاران پایه دوم و ششم ابتدایی برگزار شده، تصریح کرد: در این کارگاه 560 آموزگار پایه دوم و ششم ابتدایی و نیز مدرسان دوره‌های ضمن خدمت حضور دارند.

فاطمی‌زاده افزود: 72 نفر از کارشناسان، مدرسین و اعضای گروه‌های آموزشی شهرهای دهدشت، چرام و مناطق چاروسا و دیشموک در این کارگاه آموزشی شرکت دارند.

وی داشت: حضور با انگیزه و پرشور آموزگاران از نکات جالب توجه این کارگاه آموزشی است که می‌تواند بسیاری از اشکالات درسی آن‌ها را در راه تدریس برطرف کند.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت خاطرنشان کرد: در این کارگاه آموزشی هفت نفر از مؤلفین کتب درسی پایه دوم و ششم کشوری آموزش‌های لازم را به آموزگاران ارائه خواهند داد.

وی بیان داشت: یکی از اهداف اصلی این کارگاه آموزشی بررسی سؤالات و ابهامات آموزگاران در زمینه کتب دوم و ششم ابتدایی است.

فاطمی‌زاده اذعان داشت: ارتقای سطح علمی و توانمندسازی آموزگاران پایه دوم و ششم ابتدایی از اهداف دیگر این کارگاه آموزشی بوده که قطعا می‌تواند در توانمندسازی آموزگاران بسیار مؤثر باشد.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت با مثبت ارزیابی کردن خروجی این کارگاه‌های آموزشی عنوان داشت: با تغییراتی که در تدریس پایه‌های دوم و ششم ابتدایی و کتاب‌های این دوره‌های آموزشی انجام گرفت انجام چنین دوره‌هایی بسیار مهم و موثر خواهد بود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول