اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد:

جنگ اقتصادی آخرین حربه دشمنان نظام اسلامی ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد گفت: جنگ اقتصادی آخرین حربه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که اگر در این جنگ نیز پیروز شویم یک آمریکای بدون سلاح خواهیم داشت.

جنگ اقتصادی آخرین حربه دشمنان نظام اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهران مرادی ظهر امروز در سومین نشست  قرارگاه جهاد اقتصادی سپاه اظهار داشت: در پنج سال گذشته، محورهای فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد بوده و ایشان همواره فشارها و تحریم‌های اقتصادی را گوشزد کرده‌اند.

وی افزود: امروز دشمن با جنگ اقتصادی به مقابله با ما برخواسته و ما باید با تمام توان با جنگ اقتصادی دشمن مقابله کنیم و بر اساس سخنان مقام معظم رهبری اگر در این جنگ نیز پیروز شویم، یک آمریکای بدون سلاح خواهیم داشت.

مرادی ادامه داد: جنگ اقتصادی آخرین حربه دشمن است که ملت شریف و ولایتمدار ایران این پیچ خطرناک را پشت سر خواهند گذاشت و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دست‌یابی به اهداف خبیث خود ناکام خواهند گذاشت.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه شهرکرد نیز در ادامه این نشست خاطرنشان کرد: ما با تمام توان در تلاش هستیم تا در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی 12 الگوی موفق تولید در عرصه‌های مختلف از جمله پرورش دام و طیور، ماهی، قارچ، زنبور عسل و کارگاه‌های بسته‌بندی خانگی کشت زعفران در حوزه‌های مقاومت روستایی و شهرهای کوچک به بهره‌برداری برسد.

علی براتی افزود: حمایت از راه‌اندازی کارگاه ‌های صنایع دستی، صنایع تبدیلی و دارویی، پرورش محصولات گلخانه‌ای و صیفی‌جات و بهینه سازی فرایند کاشت و برداشت از اولویت‌های بسیج سازندگی در حوزه‌های مقاومت روستایی و شهرهای کوچک در راستای تلاش برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و اشتغال بسیجیان است.

انتهای پیام/68005/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول