اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مادر شهید کشوری:

کشور به برکت خون شهدا از جنگ اقتصادی عبور می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران به اتفاق جمعی از مدیران سازمان به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان و نهضت حسینی با مادر شهید کشوری دیدار کردند.

کشور به برکت خون شهدا از جنگ اقتصادی عبور می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران، در این نشست مادر شهید کشوری با گله از برخی افراد که ناخواسته با حرف و قلم خود در راستای برنامه‌ها و سیاست‌های دشمن حرکت می‌کنند، اظهار داشت: در جنگ اقتصادی تمام عیاری که دشمنان اسلام بر علیه کشور عزیز ما بوجود آوردند که هدف آن ناامیدی و مایوس کردن مردم از مسئولان است در چنین فضایی نباید از گرانی صحبت کرد چرا که دشمن را شاد خواهیم کرد.

مادر شهید کشوری با اشاره به اینکه مردم سینه‌زنان امام حسین(ع) هستند، گفت: اصناف و بازاریان همچون ایام قبل از انقلاب و همچنین ایام دفاع مقدس با مردم مدارا و همراهی کنند چرا که ثواب طواف خانه خدا و زیارت کربلا را دارد.

وی در ادامه با اشاره به جنگ تمام عیار اقتصادی و تحریم‌های بی‌سابقه نظام سلطه گفت: در این جنگ نرم و پنهان سازمان صنعت، معدن و تجارت مثل آفتاب می‌درخشد.

مادر شهید کشوری تصریح کرد: احتکار کننده مانند یزید ملعون است که آب را بر امام حسین(ع) و یارانش بسته بود.

این مادر شهید در ادامه با تقدیر از مدیریت مرتضی هاشم‌پور و برخی از مدیران صدیق و دلسوز اظهار داشت: به برکت خون شهیدان و تدابیر مدیران و همراهی مردم، کشور بار دیگر از این گذرگاه هم با افتخار عبور خواهد کرد.

مرتضی هاشم‌پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران نیز با تقدیر از مادر شهید اظهار داشت: دیدار از خانواده‌های معظم شهدا موجب دلگرمی و ایجاد انرژی در مدیران و جامعه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران سپس به ارائه تحلیلی از بازار و تحریم‌های دشمن پرداخت و گفت: با تدابیر مقام معظم رهبری و در راستای اقتصاد مقاومتی نظام سلطه این بار نیز در جنگی دیگر با رویکرد اقتصادی که هدف آن مردم است، شکست خواهد خورد.

انتهای پیام/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول