اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان:

بسیج باید وارد عرصه جنگ اقتصادی شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: بسیج باید به عرصه جنگ اقتصادی وارد شود و با برنامه‌ریزی و شناسایی کامل آن، نقش خود را در اقتصاد مقاومتی ایفا کند.

بسیج باید وارد عرصه جنگ اقتصادی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سردار محمدحسین بابایی در مراسم مشترک گردان‌های بیت‌المقدس بسیجیان عاشورایی در شاهرود اظهار داشت: خدا را شاکریم که در جمع وارثان شهدای شاهرود حضور یافتیم؛ چرا که همه ما وارث خون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه شاهرود شهری عالم‌پرور، شجاع‌پرور و دارای مردم با صفا و خوب است، افزود: از اینکه پیشکسوتان جهاد و شهادت همچنان مستحکم در مسیر حق ایستاده‌ و خیلی از جوانان به آنها پیوسته‌‌اند، خوشحالیم.

گردان‌های بسیج لبنان لرزه به دل لشکر چهارم جهان انداخته است

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان بیان داشت: امروز اثر انقلابی و همت و حضور شما در صحنه انقلاب باعث رویش بسیج بین مؤمنان فلسطینی شده است.

بابایی با بیان اینکه گردان‌های بسیج لبنان لرزه به دل لشکر چهارم جهان انداخته است، اظهار داشت: امروز گردان‌های بسیج در سراسر دنیا لرزه به دل استکبار و به خصوص رژیم غاصب صهیونیستی انداخته است.

وی با اشاره به پیام تاریخی امام به بسیج در سال 67 بیان داشت: امام در پیام خود به بسیج فرمودند که «بسیج شجره طیبه و درخت تناوری است و خداوند درخت تناور و شجره طیبه را در قرآن توحید و میوه‌های آن را معرفت و اخلاق بیان کرده است».

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان اضافه کرد: این درخت تناور در حال رویش با خون سیدالشهدا(ع) قوام گرفت و با اشک بر حسین(ع) آبیاری می‌شود و سراسر جهان را خواهد گرفت.

بابایی گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی می‌فرمایند که «بسیج به جهان صادر خواهد شد» و امروز می‌بینیم که فلسطینیان اعلام می‌کنند پیروزی در جنگ هشت روزه غزه ناشی از اثرگذاری ایران و ایرانیان بوده است.

وی در ادامه با اشاره به حضور بسیج در دفاع مقدس اظهار داشت: حضور بسیج در جنگ، سرنوشت آن را تغییر داد و در جنگ فرهنگی نیز اگر بسیج نبود، اثری از انقلاب نمی‏ماند.

شیعه هیچ‏گاه به مطامع دنیا دل نخواهد بست

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان بیان داشت: شیعه هیچ‏گاه به مطامع دنیا دل نخواهد بست و علت این استواری در طول تاریخ برای شیعه، حضور دائمی پرچم امامت و ولایت است.

وی با بیان اینکه به اذعان دشمن ما به مرحله‌ای از پیشرفت رسیده‌ایم که غیرقابل برگشت است، ادامه داد: در جنگ علمی ما به مسیری رسیده‌ایم که غیرقابل برگشت بوده و همه این پیشرفت‌ها در محاصره انجام شده است؛ اما در همین محاصره، با جهاد علمی دشمنان را شکست داده‌ایم.

بابایی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن مقابل ملت ایران بیان داشت: باید تمام کارها و برنامه‌های ما برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن باشد؛ چرا که هدف دشمن از جنگ اقتصادی، ایجاد اختلال در رشد ملی و اشتغال کشور است.

وی افزود: دشمن با جنگ اقتصادی به دنبال آن است که مردم را از نظام دل‌زده و جدا کند و البته با تدبیر رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و تبیین آن، نقشه دشمن نقش بر آب شده است.

بسیجی اهل مطالعه، رزمجو و پژوهشگر است

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان اظهار داشت: بسیج باید به عرصه جنگ اقتصادی وارد شود و با برنامه‌ریزی و شناسایی کامل آن ،نقش خود را در اقتصاد مقاومتی ایفا کند.

وی افزود: باید اقتصاد مقاومتی را در عرصه‌ زندگی مردم برقرار کنیم و سبک زندگی ایرانی و اسلامی که رهبر معظم انقلاب اعلام کرد، به همین موضوع تاکید دارد.

بابایی اظهار داشت: بسیجی یک رزمنده اهل مطالعه، رزمجو و پژوهشگر است که در دانشگاه بزرگ سیدالشهدا(ع) که در سراسر کشور تشکیل شده و کلاس‌های آن در پایگاه‌ها و درس آن در حلقه‌های صالحین است، حضور دارد.

وی بیان داشت: امروز باید با جلسات هم‌اندیشی، اخلاقی و معرفتی بسیجیان را رشد داد و هر بسیجی با حضور در حلقه‌های صالحین می‌تواند دل رهبر انقلاب را شاد کند.

به گزارش فارس؛ دومین روز رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس شاهرود در منطقه عمومی شاهرود برگزار و در این روز برنامه‌های امداد و نجات، جنگ نوین، تازش هوایی و کمین و ضد کمین تمرین شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رزمایش 10 هزار نفری گردان‌های واکنش سریع «الی بیت‌المقدس» به طور هم‏زمان در سطح استان سمنان برگزار شد.

رزمایش‌ الی بیت‌المقدس با نام «لبیک یا رسول‌الله» در سطح استان در پنج شهرستان میامی، شاهرود، دامغان، سمنان و گرمسار انجام شد.

این رزمایش به استعداد 27 گردان بیت‏المقدس و با حضور 9 گردان امام حسین(ع) و 9 گردان الزهرا(س) برگزار شد.

برنامه‏های طرح‏ریزی شده در این رزمایش شامل دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات، مقابله با اغتشاشات، دفاع از مراکز حساس، ‌ایست و بازرسی، کمین و ضدکمین بر اساس طرح‏های مصوب بوده و بسیجیان استان سمنان، با توجه به تهدیدات داخلی این رزمایش را انجام دادند.

در استان سمنان بیش از 217 دسته عملیاتی تحت عنوان گردان‏های واکنش سریع بیت‏المقدس تشکیل شده است و این گردان‏ها شامل 147 دسته واکنش سریع ذوالفقار و 70 دسته واکنش سریع بیت‏المقدس هستند.

مکان برگزاری این رزمایش در شاهرود، میامی و گرمسار در منطقه عمومی این شهرستان‏ها و در دامغان و شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر که به صورت مشترک برگزار می‏شود، در اردوگاه قدس بود.

تعداد افراد شرکت کننده در این رزمایش 10 هزار نفری در شهرستان سمنان یک هزار و 800 نفر، شاهرود 2 هزار و 400 نفر، دامغان یک هزار و 700 نفر، گرمسار یک هزار و 250 نفر، میامی یک هزار و 250 نفر و مهدیشهر یک هزار و 100 نفر اعلام شده است.

انتهای پیام/2249/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول