اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش:

تمام سازمان‌های مردم نهاد سازماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: با تدابیر اندیشیده شده سازمان‌های مردم نهاد (سمن) ها در سراسر کشور سازماندهی می‌شوند.

تمام سازمان‌های مردم نهاد سازماندهی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمدصادق اکبری صبح امروز در همایش طلایه‌داران جهادی در ایلام اظهار داشت: پس از ادغام دو سازمان امور جوانان و سازمان تربیت بدنی مجموعه فعالیت‌هایی که در حوزه سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان انجام می‌شد در حوزه این معاونت پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: در سازمان ملی جوانان سابق حدود 4 هزار و 200 سازمان مردم نهاد ثبت شده بود که برخی از این سازمان‌ها به دلیل فاصله زمانی ناشی از تشکیل وزارت ورزش و جوانان تاکنون به شکل جدی فعال نبودند.

این مسئول اضافه کرد: اولین رویکردی که در سازماندهی جوانان به دنبال آن بودیم بحث ساماندهی وضعیت اعتبارنامه‌های سازمان‌های مردم نهاد بود.

اکبری تصریح کرد: بر اساس تفاهمنامه‌ای که بین وزارت کشور و وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته صدور اعتبارنامه به صورت تخصصی به عهده ورزش و جوانان گذاشته شده اما بعد از تشکیل پرونده و ثبت این سازمان‌ها در شرکت‌ها برای صدور پروانه دائمی به وزارت کشور ارائه می‌شوند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: با این تدابیر تداوم فعالیت سازمان‌های مردم نهاد دچار وقفه نمی‌شود.

وی ادامه داد: ساماندهی و سازماندهی وضعیت سمن‌ها در دستور کار این معاونت قرار دارد که مقدمات آن شکل گرفته است و در تمام استان‌ها ادارات کل ورزش پذیرای جوانانی هستند که شرکتی را تحت عنوان سمن ثبت می‌کنند.

وی ادامه داد: تمدید اعتبارنامه سمن‌ها نیز در دستور کار قرار دارد که به این مهم پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول