اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور:

بسیج بزرگ‌ترین سازمان مردم نهاد جهان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه کنگاور گفت: بسیج به‌ عنوان بزرگ‌ترین سازمان مردم ‌نهاد جهان، همواره در همه عرصه‌های جامعه حضوری پررنگ و موثر داشته است.

بسیج بزرگ‌ترین سازمان مردم نهاد جهان است

حسین قبادی‌بصیر ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کنگاور بیان داشت: بسیجیان شهرستان کنگاور، برنامه‌های گرامی‌داشت هفته بسیج را با بهره‌گیری از فرهنگ ایثار و شهادت، نشات گرفته از حماسه عاشورا، متناسب با ماه محرم و در تبعیت از فرامین امام خامنه‌ای برگزار کردند.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور ادامه داد: هفته بسیج امسال در حالی با دهه اول محرم مقارن شد که هر بسیجی خود را کارآموز مکتب امام حسین (ع) و فرهنگ بسیج را امتداد اندیشه و تفکر عاشورا که همان فرهنگ ایثار و شهادت است، می‌داند.

قبادی‌بصیر با اشاره به فرموده حضرت امام (ره) که «همین فرهنگ عاشورایی است که اسلام را زنده و پویا نگه داشته و روز به روز بر عظمت آن افزوده می‌شود»، گفت: بسیج از بزرگ‌ترین یادگارهای ماندگار حضرت امام (ره) است که در طول عمر سی ساله خود، خدمات فراوانی به نظام اسلامی ارائه کرده است.

وی عملکرد بسیج در دفاع مقدس و پاسداری جانانه از کیان اسلامی را بن‌بست‌شکن و افتخارآمیز خواند و گفت: مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی غرب، ورود به عرصه سازندگی و مقابله با جنگ نرم دشمن از افتخارات بسیج در سالیان متمادی به شمار می‌آید.

قبادی‌بصیر، بسیج را نیروی استراتژیک نظام اسلامی برای مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی دانست و یادآور شد: در طول سه دهه گذشته، بسیج امتحان خود را به خوبی پس داده و بارها موجبات ناامیدی دشمن و اسباب امیدواری و سرور دوست‌داران اسلام و انقلاب را فراهم آورده است.

وی بیداری اسلامی و حرکت توده‌های مردم مسلمان کشورهای اسلامی برای مقابله با حاکمان فاسد و دست نشانده را از نتایج گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی و عاشورایی در بین ملل مسلمان خواند و تصریح کرد: مهم‌ترین عامل امنیت در هر حکومتی، هم‌راهی و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف حکومت و جامعه است و بسیج به‌عنوان بزرگ‌ترین سازمان مردم نهاد جهان، همواره در همه عرصه‌های جامعه حضوری پررنگ و موثر داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور، حضور توام با بصیرت بسیج در عرصه‌های مختلف نظام را بزرگ‌ترین عامل بازدارنده نظام در مقابل تهدیدات دشمنان دانست و گفت: بسیج که همان آحاد جامعه هستند، با هوشیاری و ولایت‌پذیری، همواره گوش به فرامین رهبر معظم انقلاب بوده و فارغ از تغییر شکل تهدیدات دشمن از نظامی به فرهنگی یا اقتصادی، توطئه‌ها و نقشه‌های آنان را یکی پس از دیگری نقش بر آب کرده و خواهد کرد.

قبادی‌بصیر برگزاری تجمعات بزرگ با حضور نونهالان، نوجوانان و جوانان عاشورایی، برگزاری نشست‌های سیاسی و روشنگری با محوریت ترویج گفتمان ولایت و تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی و تجلیل از بسیجیان نخبه و نمونه را از جمله برنامه‌های اجرا شده هفته بسیج در کنگاور برشمرد.

برگزاری مسابقات و محافل قرآنی، دیدار فرماندهان رده‌های مختلف بسیج با امام جمعه شهرستان و علمای دینی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برپایی همایش امر به معروف و نهی از منکر، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و مسابقات فرهنگی هنری را از دیگر برنامه‌های اجرا شده هفته بسیج در شهرستان کنگاور اعلام کرد.

انتهای پیام/2700/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول