اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

سازمان‌های مردم نهاد قانون‌مندی را محور فعالیت‌های خود کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام با بیان اینکه شناسایی مشکلات و نیازهای جامعه و استاندارد‌سازی فعالیت‌ها از کارکردهای مهم سازمان‌های مردم نهاد است، گفت: این تشکل‌ها قانون‌مندی و شفاف‌سازی را محور فعالیت‌های خود کنند.

سازمان‌های مردم نهاد قانون‌مندی را محور فعالیت‌های خود کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز جلسه سازمان‌های مردم نهاد شهرستان چرام به ریاست فرماندار و در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

علیرضا نیکروز در حاشیه این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اعضای جلسه از کارکردهای مفید این سازمان‌ها در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و علمی بیان و اظهار کرد: شناسایی مشکلات و نیازهای جامعه و استاندارد‌سازی فعالیت‌ها از کارکردهای مهم سازمان‌های مردم نهاد است.

فرماندار چرام گفت: همه ادارات باید در این راستا تلاش خود را به کار گیرند.

وی مهم‌ترین عامل پیمودن راه تعالی و پیشرفت جوامع برای دست یافتن به توسعه همه‌جانبه را هم‌گرایی و هم‌اندیشی بین نهادهای مردمی و دولتی دانست.

این مسئول اذعان کرد: بر همین اساس در قانون اساسی راه مشارکت و حضور ملت در کنار دولت به منظور خدمت بیش از پیش و برآوردن مطالبات به حق مردم تعبیه شده است.

نیکروز قانون‌مداری و شفاف‌سازی حوزه مالی و فعالیت را مهم‌ترین کار تشکل‌های مردم نهاد ذکر کرد و متذکر شد: شهرستان چرام همیشه در سطح استان با بودن نیروهای ماهر توانسته است مقام‌های در خور توجهی کسب کند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام تصریح کرد: ویژگی مهم سازمان‌های مردم نهاد داوطلبانه بودن، فعالیت غیرحکومتی، غیرانتفاعی و غیرسیاسی است.

فرماندار چرام با اشاره به اینکه با به کارگیری توانمندی و ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در پرداختن به مقولات فرهنگی و اجتماعی می‌توان از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرد، خاطرنشان کرد: رفع معضلات اجتماعی مشارکت همه‌جانبه مردم و مسئولین را می‌طلبد.

در این نشست با تشکیل مؤسسه مردم نهاد شهدای چرام و مؤسسه مردم نهاد بنیاد علمی دانشجویان و دانش‌آموختگان چرام موافقت شد.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول