اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان خبر داد

کشف 213 تن کود شیمیایی قاچاق در مریوان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مریوان از کشف و ضبط 10 تریلر حامل کود شیمیایی قاچاق به مقدار 213 تن و 400 کیلو گرم در این شهرستان خبر داد.

کشف 213 تن کود شیمیایی قاچاق در مریوان

عباس نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در پی اطلاعات به دست آمده درباره خروج مقدار زیادی کود شیمیایی و معدنی قاچاق از مرز باشماق موضوع به صورت جدی در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: به همین منظور تحقیقات لازم در مورد صحت و سقم این موضوع با جدیت هرچه تمام آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان تصریح کرد: بعد از بررسی‌ها به عمل آمده و تأیید موضوع مبنی بر نداشتن مجوز و قاچاق محموله مورد نظر، با هماهنگی مقام قضایی 10 دستگاه تریلر ترانزیت حامل کودهای شیمیایی و معدنی توقیف شد.

به گفته نظری، 14 نفر در این رابطه دستگیر شده‌اند، اضافه کرد: مقدار کودهای شیمیایی و معدنی کشف شده از این تریلی‌ها 213 تن و 400 کیلوگرم است.

وی از کشف و ضبط 12 تن چوب درخت از یک دستگاه کامیون توسط ماموران پاسگاه انتظامی بخش سرشیو همین شهرستان خبر داد و گفت: راننده کامیون پس از قطع درختان اطراف سدگاران این شهرستان قصد انتقال چوب‌ها را به یکی از استان‌های شمالی کشور را داشت.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان مریوان، مجرم بعد از انجام بازجویی‌های لازم با توجه به نداشتن مجوز برای قطع این درختان بعد از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/79002/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول