اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان:‌

دانشجویان حفظ آرمان‌های انقلاب را وظیفه خود می‌دانند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان گفت: امروز دانشجویان حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را بر خود وظیفه می‌دانند.

دانشجویان حفظ آرمان‌های انقلاب را وظیفه خود می‌دانند

روح‌الله صمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت:‌ 16 آذر نشان‌دهنده حقانیت نظام جمهوری اسلامی در برابر استبداد و استکبار است.

وی با بیان اینکه دانشجویان برای مبارزه با استبداد داخلی و در اعتراض به سفر نیکسون به ایران تظاهرات برپا کردند، افزود: استکبارستیزی همواره در خط دانشجویی وجود داشته و در حال حاضر نیز با این روحیه به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه 16 آذر، نشأت گرفته از فرهنگ غنی اسلامی و دین‌مداری مردم است، افزود: پیشگامان عرصه علم با تربیت اسلامی خود همواره استکبارستیزی را محور فعالیت‌های خود قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه حمایت آمریکا از حکومت دست‌نشانده شاهنشاهی موجب وقوع حادثه 16 آذر شد، افزود: رژیم شاهنشاهی برای نشان دادن خوش خدمتی خود به اربابان دست به کشتار دانشجویان زد.

صمدی کسب استقلال و آزادی و مبارزه با استکبار را از اهداف 16 آذر عنوان کرد و افزود: دانشجویان با چنین اقدامی نشان دادند که تا پای جان برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی در صحنه حضور دارند.

وی با بیان اینکه حرکت دانشجویان در 16 آذر محور تحولات عظیمی در کشور شد، افزود: پیام دانشجویان 16 آذر، امروز به نسل جوان انتقال داده شده و حرکت‌های دانشجویی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان از این روز سرچشمه می‌گیرد.

بیداری اسلامی نشان از صدور انقلاب اسلامی است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان گفت: اقدامات نسل‌های اول انقلاب موجب گسترش شعاع فعالیت‌های نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان به صدور انقلاب اسلامی اذعان دارند، تصریح کرد: امروز جامعه اسلامی با برگرفته از فرهنگ غنی اسلامی الگوی جدیدی را به جهان معرفی کرده است.

صمدی بر ضرورت حفظ خون و پیام شهدا تأکید کرد و افزود: پیام‌آوران آزادی امروز قلب کشورهای جهان را هدف قرار داده و تا دورترین نقاط جهان پیام خود را به گوش جهانیان می‌رسانند.

وی با بیان اینکه دانشجویان همواره در مسیر تحولات جامعه پیشگام هستند، افزود: به برکت حضور در صحنه و پیشگامی در عرصه‌های علمی، ظرفیت‌های این قشر برای دشمنان شناخته شده است.

صمدی پیشگامان عرصه علم را طلایه‌داران نهضت امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: امروز دانشجو حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را بر خود وظیفه می‌داند.

وی با بیان اینکه دانشگاه همواره الهام‌بخش در جامعه بوده است، خاطرنشان کرد: دانشگاه عرصه مبارزه با توطئه‌های دشمنان محسوب می‌شود.

انتهای‌پیام/73003/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول