اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی

نمایشگاه کتاب در دانشگاه جیرفت گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه تازه‌های کتاب در دانشگاه جاوید جیرفت با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان راه‌اندازی شد.

نمایشگاه کتاب در دانشگاه جیرفت گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی ظهر امروز در حاشیه برپایی این نمایشگاه با بیان اینکه در این نمایشگاه تعداد یک‌هزار عنوان کتاب در معرض دید علاقمندان قرار دارد، اظهار داشت: کتاب‌های موجود در این نمایشگاه در زمینه‌های مذهبی، علمی، فرهنگی و هنری است.

وی افزود: این نمایشگاه در راستای سیاست‌ ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در میان قشر دانشجو دایر شده است.

حسینی با اشاره به ضرورت برپایی نمایشگاه‌های کتاب تصریح کرد: در نمایشگاه‌های تازه‌های کتاب تازه‌ترین‌های چاپ کتاب کشور در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

* برگزاری دوره آموزشی روخوانی قرآن کریم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: دوره آموزشی تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در شهرستان رودبار با حضور استاد حوزه و دانشگاه در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی به مدت 9 روز در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در حال برگزاری است، افزود: 231  نفر قرآن‌آموز در این دوره آموزشی حضور دارند و به شرکت‌کنندگان در این آزمون در پایان گواهی آموزشی از سوی وزارت ارشاد اعطا می‌شود.

حسینی با بیان اینکه مدرک تحصیلی شرکت‌کنندگان حداقل دیپلم است، تصریح کرد: تمام شرکت‌کنندگان شامل رده سنی بالای 20 سال هستند.

انتهای پیام/80002/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول