اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه دوم آذر ماه

دانشگاهیان قم به عتبات اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم از اعزام 80 نفر از دانشگاهیان در قالب دو کاروان به عتبات خبر داد.

دانشگاهیان قم به عتبات اعزام می‌شوند

محمدتقی حاج‌ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اعزام دانشگاهیان به عتبات اظهار کرد: 80 نفر از دانشگاهیان در قالب دو کاروان در نیمه دوم آذر به عتبات اعزام می‌شوند.

وی به برگزاری دوره‌های آموزشی پیش از اعزام دانشگاهیان اشاره کرد و گفت: در این دوره‌ها مباحثی پیرامون وضعیت بهداشتی و امنیتی زائران در این دوره‌ها ارائه شده و کتاب‌ها و سی دی‌های آموزشی در زمینه ادعیه‌های لازم به آنها اعطا می‌شود.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه تنظیم شده دانشگاهیان از کتابخانه نجف بازدید کرده و میهمان زائرسرای حضرت امیرالمؤمنین(ع) و امام حسین(ع) در کربلا و نجف می‌شوند.

وی عنوان داشت: سعی شده از روحانیونی در این کاروان‌ها استفاده شود که بتوانند شبهات دانشجویان را در ایام محرم و صفر پاسخگو باشند.

حاج‌ابراهیمی یادآور شد: کتاب با من به کربلا بیا و نشریه هشت بهشت از دیگر منابعی بوده که در اختیار زائران عتبات قرار می‌گیرد.

وی گفت: قیمت اعزام دانشگاهیان به عتبات آبان امسال افزایش زیادی پیدا کرد که به همین دلیل بسیاری از متقاضیان منصرف شدند و برخی کاروان‌ها لغو شد.

انتهای پیام/78003/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول