اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد بندرعباس خبر داد

چاپ 45 مقاله آی.اس.آی توسط دانشگاه آزاد بندرعباس

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد بندرعباس با بیان اینکه در حال حاضر در این واحد دانشگاهی 11 هزار دانشجو تحصیل می‌کنند از چاپ 45 مقاله آی.اس.آی توسط دانشگاه آزاد بندرعباس خبر داد.

چاپ 45 مقاله آی.اس.آی توسط دانشگاه آزاد بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز رسانه‌ها همانند ظرفی شیشه‌ای در معرض افکار عمومی و جامعه قرار دارند و این امر مسئولیت رسانه‌ را دو چندان کرده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس از سال 63 آغاز به کار کرده است، افزود: این دانشگاه توانسته است ظرف 28 سال فعالیت به بزرگترین مجمتع‌ آموزشی استان هرمزگان تبدیل و امروز با 11 هزار دانشجو در سطح کشور به عنوان یکی از واحدهای مطرح نام بگیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با بیان اینکه این واحد حرف‌های زیادی در حوزه‌های پژوهشی برای گفتن دارد، افزود: به واسطه توسعه مراکز آموزش عالی در هرمزگان، این استان به یکی از مناطق پرروش نیروی متخصص تبدیل شده است.

وی افزود: در حال حاضر علاوه بر 17 هزار متر مربع فضای آموزشی و رفاهی در دست ساخت در واحد بندرعباس، این واحد دانشگاهی از 37 هزار مترمربع فضای آموزشی و رفاهی بهره‌مند است.

باقری یادآور شد: ساختمان‌های مسجد، سالن ورزشی و مرکز رشد و فناوری از جمله پروژه‌های عمرانی در دست ساخت در دانشگاه آزاد واحد بندرعباس است.

وی افزود: دانشگاه آزاد بندرعباس در حال حاضر در درجه «بسیار بزرگ الف» قرار دارد و برنامه‌هایی در دست اجراست که این دانشگاه به درجه دانشگاهی «جامع» ارتقا یابد.

باقری با بیان اینکه در حال حاضر این دانشگاه 101 عضو هیئت علمی دارد، ادامه داد: تاکنون در دانشگاه آزاد واحد بندرعباس 55 کتاب تالیف و 70 طرح برون دانشگاهی و 600 طرح درون دانشگاهی تدوین و ارائه شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس اضافه کرد: همچنین طی سال گذشته این واحد موفق شد برای نخستین بار مجوز انتشار مجله علمی پژوهشی را اخذ و تاکنون نسبت به چاپ دو شماره از این مجله اقدام کند.

باقری اظهار داشت: در حال حاضر 44 آزمایشگاه و کارگاه در دانشگاه آزاد بندرعباس فعال است که برخی از آزمایشگاه‌های موجود مورد تائید و اطمینان بسیاری از دستگاه‌ها و ادارت هستند به نحوی که این ظرفیت برای امور مربوطه در اختیار ادارات و دستگاه‌های دیگر استان قرار دارد.

این مسئول همچنین از وجود بزرگترین کتابخانه هرمزگان در این واحد دانشگاهی با برخورداری از 123 هزار جلد کتاب خبر داد و افزود: همچنین تاکنون تعداد 45 مقاله آی.آس.آی توسط واحد بندرعباس به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/88001/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول