اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه اعلام کرد

فعالیت 248 آمر به معروف در دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: 248 آمر به معروف و ناهی از منکر در دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه فعالیت دارند.

فعالیت 248 آمر به معروف در دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدرضا نیکبخت در نخستین شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم‌پزشکی و مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و خصوصی استان کرمانشاه اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر به صورت تکلیف و دستور از سوی شرع مقدس اسلام است و معروف و منکر دایره وسیعی دارد.

وی تصریح کرد: هر مسلمان وظیفه دارد در راستای تبلیغ احکام نورانی اسلام و جلوگیری از منکرات شیوه‌های مناسب را برای انجام امر به معروف و نهی از منکر بداند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه همگانی می‌داند و اگر این امر به خوبی اجرا نشود زیانبار خواهد بود.

وی امر به معروف و نهی از منکر را فریضه مهم و ارزشمند تلقی کرد.

نیکبخت اظهار داشت: شورای مرکزی امر به معروف و نهی از منکر دانشجویان، با حضور تعدادی از اعضای هیئت رئیسه، مدیران و نمایندگان دانشجویان، هفت هسته در مراکز آموزشی و درمانی، 9 هسته در معاونت‌ها و واحدهای مستقل، شش هسته در دانشکده‌ها، 14 هسته در شبکه‌های بهداشت و درمان، 34 شورا در مراکز بهداشتی درمانی در بیمارستان‌های خصوصی و یا وابسته به سایر سازمان‌ها تشکیل شده که در مجموع تعداد 284 نفر عضو این شوراها و هسته‌ها هستند.

همچنین در این نشست نماینده ولی‌فقیه از امر به معروف و نهی از منکر و نیز حساسیت‌ها و مراتب آن سخن گفت.

گفتنی است، این نشست با حضور اعضای شورای مرکزی و هسته‌های امر به معروف و نهی از منکر مراکز، معاونت‌ها‌، بیمارستان‌ها و دانشکده‌های دانشگاه علوم‌پزشکی و مراکز درمانی خصوصی برگزار شد‌.

انتهای‌پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول