اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع حجاب و عفاف

کرسی آزاداندیشی در دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشگاه پیام نور قم از برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع حجاب و عفاف در این دانشگاه خبر داد.

کرسی آزاداندیشی در دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود

جواد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری کرسی آزاداندیشی با حضور دختران دانشجو در این دانشگاه اظهار کرد: در این کرسی قرار است در موضوع حجاب و عفاف بحث‌هایی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: این کرسی آزاداندیشی با حضور فروغ نیلچی‌زاده، استاد حوزه و دانشگاه و کارشناس مسائل زنان در سالن فرشباف دانشگاه پیام نور قم برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشگاه پیام نور قم با اشاره به برگزار شدن این کرسی آزاداندیشی در 15 آذر ماه خاطرنشان کرد: دانشجویان دانشگاه پیام نور در این جلسه شبهات خود را در موضوع حجاب و عفاف مطرح کرده و با دیگر دانشجویان در این زمینه به بحث می‌پردازند.

وی گفت: تمام دانشجویان دختر دانشگاه‌های قم می‌توانند در این جلسه شرکت کرده و شبهات خود را در زمینه حجاب و عفاف عنوان کنند.

صالحی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای دانشجوی استان قم به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور اظهار کرد: در این یادواره که روز پنجشنبه برگزار می‌شود، تلاش می‌کنیم شهدای شاخص امسال را به دانشجویان معرفی کنیم.

وی ابراز کرد: یکی از اساتید حوزه و دانشگاه در این یادواره در زمینه سبک زندگی شهدا و روش‌های پیاده کردن این سبک زندگی در جامعه امروز سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام/78006/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول