اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دلیجان:

دانشگاه‌ها نباید به محل جولان کاندیداهای انتخاباتی تبدیل شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری دلیجان گفت: روسا و مسئولان دانشگاه‌ها نباید اجازه دهند مکان آرام دانشگاه به محل جولان کاندیداهای انتخابات تبدیل شود.

دانشگاه‌ها نباید به محل جولان کاندیداهای انتخاباتی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مهرداد امرایی ظهر امروز در جلسه کارگروه دانشجویی دانشگاه‌های این شهرستان اظهار داشت: کشور در چند ماه آینده  انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را در پیش رو دارد که روسای دانشگاه‌ها باید  اجازه سوء  استفاده احتمالی را به کاندیدها نداده و اجازه ندهند این مکان آرام به جولانگاه آنان تبدیل شود .

وی تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند از احساسات پاک دانشجویی استفاده کرده و آنان را همراه خود سازند که دانشجویان باید در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند.

سرپرست فرمانداری دلیجان با اشاره به فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجو گفت: مسئولان دانشگاه‌ها باید همواره به درخواست‌های صنفی دانشجویان توجه کرده و در عملی کردن این خواسته‌ها بکوشند.

امرایی همچنین از روسای دانشگاه‌ها خواست از توطئه‌های دشمنان در زمینه تفرقه افکنی و ایجاد تنش در بین دانشجویان مراقبت کنند.

وی به برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در بخش اقتصاد مقاومتی و توطئه‌های دشمنان نظام تاکید کرد و گفت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی نقش بسیار موثری در افزایش آگاهی‌‌های دانشجویان دارد.

سرپرست فرمانداری دلیجان همچنین پیرامون امضاء سند همکاری بین دانشگاه و صنعت خاطر نشان ساخت: با توجه به وضعیت بخش صنعت در شهرستان و حضور چهار دانشگاه با رشته‌های متنوع ارتباط بین بخش صنعت و دانشگاه از ضروریات است که باید این مهم از هر دوگروه پی‌گیری شود.

شهرستان دلیجان دارای سه واحد دانشگاه آزاد اسلامی و یک واحد  پیام نور با بیش از 10 هزار دانشجو است.

انتهای پیام/87001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول