اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آستارا خبر داد

واگذاری 3 هکتار زمین به فعالان صنعتی در آستارا

خبرگزاری فارس: فرماندار آستارا از واگذاری بیش از 3 هکتار زمین در شهرک صنعتی این شهرستان به متقاضیان دارای شرایط خبر داد.

واگذاری 3 هکتار زمین به فعالان صنعتی در آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، کیوان اسدپور در جمع مدیران واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان اظهار کرد: دولت خدمتگزار همواره حمایت‌های ویژه‌ای برای افزایش تولید و اشتغال در کشور داشته که آستارا نیز از طرف دولت همواره مورد حمایت قرار گرفته است.

وی با اشاره به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، گفت: فعالان بخش خصوصی از توانمندی‌های بسیاری برخوردار هستند که در این حوزه نیز دولت حمایت‌های خود را برای توسعه و پیشرفت بخش خصوصی انجام داده است.

این مسئول  ادامه داد: آستارا از ظرفیت‌های بالایی در ایجاد واحدهای صنعتی برخوردار بوده و افزایش متقاضیان ایجاد واحدهای صنعتی در این شهرستان و استقبال فعالان صنعتی گویای این ادعا است.

وی با اشاره به فعالیت واحدهای فعال و راکد در شهرک صنعتی این شهرستان خاطرنشان کرد: دولت به‌منظور حمایت از بخش صنعت برای سرمایه‌گذارانی که از تاریخ عقد قرارداد به‌مدت معین، واحد صنعتی خود را به مرحله بهره‌برداری برسانند حمایت‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته که از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی اعمال می‌شود.   

اسدپور اضافه کرد: پرونده آن دسته از متقاضیانی که در سال‌های گذشته در شهرک‌ صنعتی آستارا زمین دریافت کرده‌اند، اما پس از گذشت تعهد در بهره‌برداری از واحد صنعتی و دریافت چند مرحله اخطار و اعطای مهلت از طرف این شرکت، نسبت به عملیات ساخت و تکمیل آن اقدامی نکرده‌اند نسبت به فسخ قطعی قرارداد این واحدها، اقدام می‌شود.

فرماندار آستارا با تاکید بر اینکه قرارداد واحدهای صنعتی راکد فسخ و زمین تعرفه شده در شهرک صنعتی بازپس گرفته می‌شود، خاطرنشان کرد: متقاضیان دارای شرایط مناسب و قانونی که توان اجرای طرح‌های صنعتی را با تایید کارگروه و کارشناسان داشته باشند جایگزین افرادی می‌شوند که توان اجرای طرح صنعتی را نداشته‌اند.

وی از آمادگی واگذاری زمین در شهرک صنعتی آستارا برای متقاضیان واجد شرایط خبر داد و اظهار کرد: آن دسته از متقاضیانی که توان ایجاد واحدهای صنعتی در این شهرک را داشته باشند می‌توانند با مراجعه به فرمانداری این شهرستان طرح‌های توجیهی خود را ارائه دهند و با بررسی وضعیت متقاضیان و تصویب کارگروه قرارداد واگذاری زمین و اجرای طرح منعقد می‌شود.

اسدپور با بیان اینکه شهرک صنعتی آستارا قابلیت واگذاری بیش از سه هکتار به متقاضیان ایجاد واحدهای صنعتی را دارد، یادآور شد: طرح‌های توجیهی متقاضیان ایجاد طرح‌های صنعتی توسط کارشناسان و اعضای کارگروه مورد بررسی قرار می‌گیرد و مقدار زمین طبق قانون مشخص برای اجرای طرح صنعتی و ایجاد اشتغال در واحدهای صنعتی با شرایط به متقاضیان واگذار می‌شود.

انتهای پیام/2300/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول