اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردل:

مشکل اصلی فراروی توسعه اردل نبود شهرک صنعتی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل گفت: نبود شهرک صنعتی یکی از مشکلات اصلی بر سر راه توسعه شهرستان اردل به شمار می‌رود.

مشکل اصلی فراروی توسعه اردل نبود شهرک صنعتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فیروز خسروی پیش ازظهر امروز در دیدار با معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری از سوی نیروهای بومی باعث رونق همه جانبه، افزایش اشتغال و کاهش بیکاری می‌شود.

وی نبود سرمایه‌گذار بومی در شهرستان اردل را یکی از مشکلات توسعه‌ای این شهرستان برشمرد و گفت: سرمایه گذاران غیربومی نیز به علت اعمال نشدن مشوق‌های سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی و گران شدن هزینه تمام شده سرمایه گذاری، راغب به فعالیت در این شهرستان نیستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: نبود شهرک صنعتی یکی دیگر از مشکلات اصلی بر سر راه توسعه شهرستان اردل به شمار می‌رود.

فرماندار شهرستان اردل تصریح کرد: تکمیل سریع‌تر طرح‌های کشاورزی، نقش مهمی در افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و توسعه همه جانبه در شهرستان اردل دارد.

وی با اشاره به نقش بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در اشتغال‌زایی، گفت: تداوم حیات و پیشرفت جوامع بشری در گرو کار واقعی و مولد است و در واقع هدف از اشتغال‌زایی نیز تاکیدی بر این دو نکته به شمار می‌رود.

خسروی متذکر شد: در بیشتر کشورهای رو به رشد و از جمله‌ ایران در بررسی تعیین نرخ رشد اشتغال،عواملی‌ مانند میزان یا نرخ رشد نیروی کار مورد توجه قرار می‌گیرد و در ایران با توجه به وجود نیروی عظیم‌ جوان جویای کار،عرضه نیروی کار در سطحی‌ بالا قرار دارد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان سفر دو روزه خود به شهرستان اردل با هدف آشنایی با مسائل و مشکلات مردم این شهرستان از آموزش و پرورش شهرستان اردل بازدید کرد.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول