اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‎های صنعتی:

بودجه سازمان شهرک‎های صنعتی 3 برابر شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‎های صنعتی کشور گفت: بودجه سازمان صنایع کوچک و شهرک‎های صنعتی سه برابر شده است.

بودجه سازمان شهرک‎های صنعتی 3 برابر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فخرالله مولایی در جمع خبرنگاران استان زنجان اظهار داشت: با پیشنهادت دولت و بر اساس توافقات صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی بودجه سازمان صنایع کوچک و شهرک‎های صنعتی افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط تحریم به سر می‏بریم و بودجه تا حد امکان به واحدهای صنعتی کشور ارائه شده است، خاطرنشان کرد: همه بودجه با مرور زمان به واحدهای صنعتی ارائه می‏شود.

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‎های صنعتی کشور با بیان اینکه تا تیر ماه سال آینده نیز فرصت هزینه‌کرد بودجه وجود دارد، تصریح کرد: در حال حاضر کمک‎های فنی و اعتباری به سازمان صنایع کوچک و شهرک‏های صنعتی افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه کمک‎‌های نوسازی و بازسازی نیز از دیگر اقدامات محسوب می‏شود، یادآور شد: بودجه ویژه تصفیه‎خانه‎ها و پساب‎ها نیز اختصاص یافته است.

مولایی با تاکید بر اینکه همه ردیف‎های بودجه افزایش پیدا کرده است، اضافه کرد: ساز و کارهای عملی نیز در زمینه ارائه بودجه و پرداخت تسهیلات به متقاضیان اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه واحدهای متقاضی دریافت تسهیلات سرمایه در گردش می‎توانند 2 تا 9 میلیارد ریال بودجه دریافت کنند، ادامه داد: این اعتبارات از ذخایر قبلی سازمان صنایع کوچک و شهرک‏های صنعتی ارائه می‏شود.

* اجرایی شدن 90 درصد از مصوبات سفر دولت به زنجان

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‎های صنعتی کشور با اشاره به اینکه 90 درصد از مصوبات سفرهای هیئت دولت به استان زنجان در زمینه شهرک‏های صنعتی و صنایع کوچک اجرا شده است، تصریح کرد: بیش از 85 درصد از مشکلات واحدهای صنعتی نیز معوقات بانکی، سرمایه در گردش و تسهیلات اعلام شده است.

وی با تاکید بر اینکه حدود 30 درصد از هزینه‏های انجام شده توسط سرمایه‏گذاران در صورتی که در طول یک سال به همه تعهدات خود عمل کنند به آنها پرداخت می‎شود، خاطرنشان کرد: مشوق‎ها نیز برای مناطق برخوردار و غیر برخوردار اعمال می‏شود.

انتهای پیام/73006/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول