اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان خبر داد

توسعه و تامین زیرساخت‌های شهرک صنعتی خرم‌دره در آینده نزدیک

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از توسعه، عمران، آبادانی و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک صنعتی خرم‌دره در آینده نزدیک خبر داد.

توسعه و تامین زیرساخت‌های شهرک صنعتی خرم‌دره در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، علی اصحابی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات واحدهای صنعتی این شهرستان با معرفی محمدرضا بابایی به عنوان مدیر جدید شهرک صنعتی خرم‌دره اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی در زمینه واگذاری حق انشعاب تصفیه‌خانه فاضلاب به واحدهای تولیدی با اقساط دو تا 10 سال آمادگی دارد.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی همچنین در صورت تمایل مدیران واحدهای تولیدی قادر به تامین تسهیلات اندک سرمایه در گردش برای رفع پاره‌ای از مشکلات مالی واحدهای تولیدی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در ادامه از توسعه عمران و آبادانی و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک صنعتی خرم‌دره در آینده نزدیک خبر داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در این جلسه با اشاره به تاثیر تحریم‌ها در زمان حساس کنونی گفت: امیدواریم که با تدبیر مدیران واحدها و حمایت دولت از محل 10 درصد سهم صندوق توسعه ملی بتوانیم با سربلندی از این دوره سخت عبور کنیم.

معاون دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان نیز در این جلسه با اشهر به مشکلات موجود در واحدهای تولیدی عنوان داشت: مدیران استانی و نمایندگان مجلس عزم جدی برای حل مشکلات و ارائه تسهیلات در دو سطح استانی و ملی به سرمایه‌گذاران دارند.

در این جلسه مقرر شد واحدهای تولیدی شهرستان خرم‌دره برای تحصیل انشعاب تصفیه‌خانه با تسهیلات در نظر گرفته شده اقساط دو تا 10 سال به شرکت شهرک‌های صنعتی مراجعه کنند.

همچنین مقرر شد مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در صورت وجود متقاضی از واحدهای تولیدی شهرستان خرم‌دره، در حد توان تسهیلات ضروری سرمایه در گردش در اختیار واحد ها از توسط بانک عامل کارسازی کند.

در این جلسه مقرر شد مدیران بانک‌های عامل در زمینه پرداخت تسهیلات مصوب تخصیص یافته از دبیرخانه تسهیلات استان زنجان به برخی واحدهای در دست احداث شهرستان خرم‌دره تسریع کنند.

انتهای پیام/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول