اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار و تعاون آمل خبر داد

204 واحد صنعتی در 3 شهرک صنعتی آمل فعال است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان آمل از فعالیت 204 واحد صنعتی و تولیدی در سه شهرک صنعتی فاز 1 و 2 امامزاده عبدالله(ع)، بابکان و چهل شهید جمشیدآباد در این شهرستان خبر داد.

204 واحد صنعتی در 3 شهرک صنعتی آمل فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی این شهرستان پیش‌ازظهر امروز از واحدهای تولیدی و صنعتی در حال فعالیت شهرک صنعتی چهل شهید جمشیدآباد این شهرستان بازدید کرد.

محمد رمضانی در حاشیه این بازدید به خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: 204 واحد صنعتی و تولیدی در سه شهرک صنعتی فاز 1 و 2 امامزاده عبدالله(ع)، بابکان و چهل شهید جمشیدآباد فعالیت دارند.

وی افزود: در این بازدید از بیشتر واحدهای این شهرک صنعتی از نزدیک بازدید کردیم تا از روند فعالیت و چگونکی اشتغال در آن باخبر شویم.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان آمل با اشاره به اینکه یک روز در هفته را برای بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی در برنامه کاری خود گنجانده‌ایم، ابراز داشت: صیانت از نیروی کار، چگونگی ایجاد اشتغال، حفظ اشتغال توسط واحدهای صنعتی و تولیدی، بررسی مشکلات و موانعی بر سر راه سرمایه‌گذاران از اهداف کلی این بازدیدها است.

رمضانی با اشاره به اینکه آمل یکی از صنعتی‌ترین شهرهای مازندران است، عنوان کرد: در این بازدیدها روابط کارگری و کارفرمایی بررسی شده و همچنین در مورد ماده 29 قانون توسعه اقتصادی دولت در مورد سرمایه در گردش اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با تاکید اینکه در شهرک صنعتی چهل شهید آمل 20 واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد، عنوان کرد: از این تعداد 12 واحد فعال بوده و هشت واحد تولیدی و صنعتی دیگر واحدهایی هستند که با اخذ مجوز، توسعه و پروانه تاسیس با انجام اقدامات لازم، فعال‌سازی و استارت کامل مجموعه‌شان در آینده‌ای نزدیک انجام می‌شود.

به گفته رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان آمل، چهار شهرک صنعتی فاز 1 و 2 امامزاده عبدالله(ع)، بابکان، چهل شهید و لاریجان در این شهرستان فعالیت دارند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول