اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد

تکمیل زیرساخت‌ها مهم‌ترین برنامه‌ شهرک‌های صنعتی فارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: کیفی‌سازی شهرک‌ها و نواحی صنعتی و تکمیل زیرساخت‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های راهبردی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان است.

تکمیل زیرساخت‌ها مهم‌ترین برنامه‌ شهرک‌های صنعتی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی صداقت‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه با صنعتگران شهرک صنعتی ملوسجان شیراز با تاکید بر اهتمام ویژه به منظور توسعه زیرساخت‌ها و ارتقای سطح امکانات در شهرک‌های صنعتی اظهار داشت: در این زمینه از دیدگاه‌ها و نظرات صنعتگران نیز استفاده می‌شود.

وی در ادامه بر تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی ملوسجان تاکید کرد و گفت: در زمینه اجرای طرح روکش آسفالت و نیز ترمیم شبکه گاز از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی اقداماتی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین با بیان اینکه حدود 90 درصد اراضی این شهرک صنعتی واگذار شده است بیان کرد: هم‌اکنون 23 واحد صنعتی فعال با اشتغالزایی 617 نفر در این شهرک صنعتی به فعالیت می‌پردازند و 18 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت و ساز قرار دارد.

این مسئول اضافه کرد: در راستای توجه بیشتر به دیدگاه‌های صنعتگران و فعالان بخش خصوصی و بر اساس قانون، اداره امور عمومی این شهرک صنعتی به هیئت مدیره‌ای که از بین صنعتگران انتخاب شده‌اند،‌ واگذار می شود.‌

وی ادامه داد: با برگزاری انتخابات و تعیین اعضای هیئت مدیره، انجام امور عمومی شبکه آب و فاضلاب و نگهبانی،‌ به شرکت خدماتی که توسط صنعتگران تشکیل شده است واگذار می‌شود.

صداقت پور بر حمایت همه‌جانبه و گسترده از فعالان بخش خصوصی و صنعتگران تاکید کرد و ابراز داشت: در این زمینه هر حمایتی که نیاز باشد انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش با برگزاری انتخابات از بین داوطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی ملوسجان پنج نفر از صنعتگران به عنوان اعضای اصلی و دو نفر نیز به عنوان علی‌البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول