اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پاسخگویی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور:

کثرت قوانین موجب ایجاد نارضایتی مردم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارجاع و پاسخگویی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور کثرت قوانین و فرهنگ اداری موجود را موجب ایجاد نارضایتی مردم دانست.

کثرت قوانین موجب ایجاد نارضایتی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل بازرسی استان زنجان، همایش رابطان سامانه ملی رسیدگی شکایات و اعلامات این اداره کل با حضور بیش از 110 نفر از کارشناسان خبره دستگاه‌ها و رابطان سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات برگزار شد.

در ابتدای این همایش سرپرست اداره کل بازرسی استان زنجان، ضمن خیر مقدم به مدعوین و رابطین و عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، ضمن تاکید بر نحوه استفاده و پاسخگویی در سامانه ملی رسیدگی به شکایات، قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد را تدریس کرد.

رضا محمدی اظهار داشت: قانون فوق، قانون کامل و جامعی است و ضرورت دارد مدیران، کارشناسان آموزش دیده و نسبت به اجرای آن به نحو مطلوب در دستگاه‌های اجرایی اقدام کنند.

در ادامه این همایش مدیرکل ارجاع و پاسخگویی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور گفت: خدمات‌رسانی مطلوب دستگاه‌های اجرایی و ارتقای هر چه بیشتر رضایت‌مندی مردم مهم‌ترین هدف راه‌اندازی سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات است.

محمد روشناسان افزود: فراهم کردن زمینه دسترسی آسان‌تر مردم به مسئولان برای اعلام شکایات و نارضایتی‌ها و تسهیل این فرایند، بررسی و پاسخگویی به شکایات و اعلامات و استفاده از نظرات و پیشنهادهای مردم به دستگاه‌های اجرایی از دیگر اهداف راه‌اندازی این سامانه است.

روشناسان، کثرت قوانین و فرهنگ اداری موجود را موجب ایجاد نارضایتی مردم دانست و یادآور شد: اطلاع‌رسانی در مورد قوانین، مسئولیت‌پذیری در قبال مراجعان و جلب رضایت مشتری از اصول مهم پاسخگویی است.

وی تصریح کرد: جلوگیری از انتشار شایعات و اعلامات بررسی نشده، حصول اطمینان از نتیجه در راستای افزایش رضایتمندی در جامعه، برطرف کردن اشکال یا سوء جریان موجود و جلوگیری از تکرار آن، حصول اطمینان از تلاش دستگاه‌ها در راستای رفع مشکلات مردم از دیگر اهداف راه‌اندازی سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات است.

انتهای پیام/2308/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول