اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

قانون تعیین تکلیف اراضی قولنامه‌ای در حال اجرا است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال از اجرای قانون تعیین تکلیف اراضی قولنامه‌ای و ساماندهی آن در جهت اخذ سند رسمی خبر داد.

قانون تعیین تکلیف اراضی قولنامه‌ای در حال اجرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز در نشست مشترک با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل اظهار داشت: به لحاظ حل مشکل دریافت سند برای اسناد قولنامه‌ای این قانون در حال اجرایی است و مردم می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان ثبت املاک استان اردبیل اقدام به ثبت‌نام کرده و سند دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: به روز شدن سیستم‌های خدمات‌دهی به مردم از یک سو باعث ارتقای سلامت اداری و از سوی دیگر تسریع در راه‌اندازی کار مراجعه‌کنندگان و رضایت‌مندی آنها شده است.

فرماندار شهرستان خلخال ضمن تقدیر از زحمات کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان خلخال یادآور شد: فعالیت مناسب اداره ثبت اسناد و املاک موجب بروز نظم اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم، ایجاد آرامش و حل مشکلات مردم در حوزه اسناد و املاک می‌شود.

محمدی گفت: خدمات ارزشمند دولت در تمامی حوزه‌ها مشهود است به طوری که در پروسه زمانی دو سال بیش از 700 واحد مسکن مهر در خلخال ساخته شده و در آینده‌ای نزدیک به مردم واگذار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل نیز به امنیت بالای اسناد تک برگ صادر شده اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون 4 هزار و 134 نفر متقاضی در سامانه اسناد و املاک ثبت‌نام کرده‌اند.

شهرام دهقان تصریح کرد: داشتن هولوگرام امنیتی و ثبت اطلاعات هویتی و اطلاعات هندسی و نقشه منطقه موجب شده که علاوه بر جلوگیری از جعل سند املاک از تصرفات عدوانی توسط افراد نیز جلوگیری شود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل در پایان سخنان خود ابراز داشت: تمامی سعی و تلاش سازمان ثبت اسناد و املاک استان اردبیل و زیر‌مجموعه‌های آن بر راه‌اندازی امورات مراجعه‌کنندگان و حل مشکلات آنان در زمینه‌های سند مالکیت و صدور سند می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در نشست مشترک فرماندار کوثر و مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل در شهرستان کوثر از زحمات شهباز محمدی رئیس سابق اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کوثر تقدیر و عیسی بدیهی به عنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک کوثر انتخاب شد.

انتهای پیام/62008/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول