اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امورخیریه فردوس:

داوران بین‌المللی مسابقات قرآنی فردوس را داوری می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امورخیریه فردوس از حضور داوران بین‌المللی در مرحله استانی سی‌وپنجمین دوره از مسابقات استانی قرآن کریم خبر داد.

داوران بین‌المللی مسابقات قرآنی فردوس را داوری می‌کنند

حجت‌الاسلام و المسلمین دادخدا خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: قرآن کریم کتاب هدایت و سعادت است و هرکس بخواهد به موفقیت و سعادت دنیوی و اخروی دست یابد باید خود را با آیات این کتاب مقدس مانوس کند.

وی گفت: مرحله استانی سی‌وپنجمین دوره از مسابقات قرآن کریم به میزبانی فردوس در 16 و 17 آذرماه و مراسم افتتاحیه این مسابقات نیز 15 آذرماه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل هتل عمادنظام این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه فردوس افزود: برای تسریع در روند اجرایی این دوره از مسابقات و همچنین بالابردن سطح کیفی آن کمیته‌های اجرایی تشکیل و وظایف هر کمیته نیز تعریف شده است.

خدایی از حضور داوران بین‌المللی در سی‌وپنجمین دوره از مسابقات قرآن کریم اوقاف و امورخیریه خراسان‌جنوبی خبر داد و تصریح کرد: تعداد 10 نفر داور بین‌المللی کار قضاوت این  دوره از مسابقات را به عهده دارند و از هر رشته نیز تعداد سه نفر به مرحله کشوری راه می‌یابند.

*حضور بیش از 285 نفر در مسابقات قرآنی اوقاف

رئیس اوقاف و امورخیریه فردوس یادآور شد: مرحله استانی مسابقات قرآن کریم با حضور تعداد 285 نفر شامل 147 خواهر و 138 برادر در این شهرستان برگزار می‌شود.

خدایی گفت: سی وپنجمین دوره از مسابقات قرآن کریم اوقاف و امورخیریه در سه رشته قرائت، ترتیل و حفظ قرآن کریم و همچنین در دو مقطع زیر 16 سال با عنوان شکوفه‌ها و بالای 16 سال برگزار می‌شود.

وی از تعامل و همکاری مسئولان فردوس برای برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی به میزبانی این شهرستان تقدیر کرد و افزود: ترویج معارف دینی و آموزه‌های قرآنی نقش بسزایی در تکامل جوامع انسانی و سعادت بشری دارد.

انتهای پیام/69007/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول