اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری 8 دانشگاه در مازندران

همایش ملی «قرآن و فرهنگ‌سازی» برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه گفت: همایش ملی «قرآن و فرهنگ‌سازی» با همکاری هشت دانشگاه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه برگزار می‌شود.

همایش ملی «قرآن و فرهنگ‌سازی» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه حجت‌الاسلام علی رضانژاد ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش‌های قرآنی از برگزاری همایش ملی قرآن و فرهنگ‌سازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه خبر داد و بیان داشت: همایش ملی «قرآن و فرهنگ سازی» با همکاری دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر، واحد بابل، مرکز شیرگاه، نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران، بسیج اساتید، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران و پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه برگزار می‌شود.

رضانژاد افزود: این همایش ملی در تاریخ 8 اسفند ماه 1391 و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کتب آسمانی به‌ویژه قرآن مجید مرام‌نامه و اساسنامه سعادت بشریتند گفت: کتاب آسمانی پیامبر خاتم، جامع‌ترین کتاب برای آموزش راه‌های تعالی و پیشرفت است.

دبیر همایش ملی «قرآن و فرهنگ سازی» برگزاری این همایش را گامی در جهت دست‌یابی به فرهنگ متعالی قرآن ذکر کرد و یادآور شد: مهلت ارسال مقالات تا 15 دی ماه تعیین شده است.

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه از محورهای 12 گانه این همایش خبر داد و خاطر نشان کرد: راهکارهای استفاده از ظرفیت رسانه‌های نوین در تحقق فرهنگ قرآنی، اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری در نظام‌سازی فرهنگ قرآنی، نقش حوزه‌ها و دانشگاه‌ها در تحقق فرهنگ اسلامی با توجه به آموزه‌های قرآنی، شیوه‌های اصلاح نظام‌های تعلیم و تربیت با محوریت قرآن و چالش‌ها و راهکارهای توسعه فرهنگ‌های قرآنی، بخشی از محورهای این همایش است.

انتهای پیام/86015/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول