اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماهه اخیر صورت گرفت

نمایش 2000 حدیث در شبکه قرآن و معارف اسلامی سیما

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر شبکه قرآن و معارف اسلامی سیما در قم از ارائه 2 هزار حدیث به مخاطبان در طرح نهضت زیرنویس احادیث اهل بیت(ع) در این شبکه خبر داد.

نمایش 2000 حدیث در شبکه قرآن و معارف اسلامی سیما

حجت‌الاسلام عبدالله جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از اجرای طرح نهضت زیرنویس حدیث در برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما در قم خبر داد و اظهار کرد: بر اساس دستور معاون سیما ماموریت درج حدیث زیر برنامه‌های تلویزیونی به شبکه قرآن و معارف اسلامی داده شد که دفتر قم از این طرح استقبال کرد.

وی با بیان اینکه طرح نهضت زیرنویس حدیث در برنامه‌های سیما از زمان اجرا تاکنون بسیار موفق عمل کرده است، افزود: این برنامه به منظور استفاده از فضای زیرنویس برای نشر فرهنگ معارف اهل بیت(ع) به مدت 90 روز است که فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیر دفتر شبکه قرآن و معارف اسلامی سیما در قم ادامه داد: زیرنویس‌ها بر اساس کنداکتور روزانه تهیه و به مخاطبان ارائه می‌شود.

جلالی گفت: این احادیث مرتبط با برنامه در حال پخش به صورت زیرنویس برای مخاطبان پنجگانه به نمایش گذاشته می‌شود.

وی از ارائه 40 حدیث مرتبط با برنامه‌های سیمای قرآن و معارف اسلامی در روز خبر داد و تصریح کرد: با ارائه روزانه 40 حدیث تامل مخاطبان را در درک احادیث بالا می‌بریم.

مدیر دفتر شبکه قرآن و معارف اسلامی سیما در قم ادامه داد: این کار نتیجه‌بخش بوده و بازخورد مثبتی در بین مخاطبان داشته است.

وی با بیان اینکه احادیث مسیری کوتاه‌تر نسبت به یک فیلم در بیان معارف می‌پیماید، تصریح کرد: فیلم باید یک ساعت نمایش داده شود تا مفهوم معارف اسلامی را به مخاطبان بفهماند ولی حدیث زیرنویس شده در برنامه‌های سیما زمان کمتری را برای درک مخاطبان می‌پیماید.

جلالی خاطرنشان کرد: از زمان آغاز نهضت زیرنویس احادیث تاکنون بیش از 2 هزار حدیث با موضوعات دهگانه برای مخاطبان به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/78005/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول