اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی خبر داد

کشف 17 کیلوگرم هروئین در ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: 17 کیلوگرم هروئین در ارومیه در چند روز گذشته کشف و ضبط شد.

کشف 17 کیلوگرم هروئین در ارومیه

کریم اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مخالفان و دشمنان نظام در طول 33 سال گذشته برای ایجاد انشقاق بین ملت و نظام همچنین برای ضربه زدن به کشورمان از هر وسیله‌ای استفاده کرده‌اند هم‌اکنون نیز به دنبال این هدف شوم هستند که جوانان غیور کشورمان را به مواد افیونی آلوده کنند.

وی با اشاره به اینکه در برهه کنونی وظیفه سنگینی بر دوش خانواده‌ها، رسانه‌های جمعی و دانشگاه‌ها قرار دارد، ادامه داد: جوانان کشورمان هم‌اکنون بیدار و آگاه هستند و به ترفندهای ایادی استکبار جهانی آشنایی لازم را دارند، ولی می‌طلبد برای ارتقای میزان آگاهی آنها بیشتر از گذشته تلاش شود.

اکبری با اشاره به اینکه برای پرورش صحیح نسل جدید خانواده‌ها، رسانه‌های گروهی و دانشگاه‌ها بیشتر از سابق باید همت کنند بیان داشت: نقش این سه نهاد را در رشد  فکری و اخلاقی مردم نمی‌توان انکار کرد بنابراین انتظار وجود دارد با بهره‌گیری از روش‌های نوین نسبت به آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به جوانان اهتمام کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی به جدیت ماموران و تلاشگران این حوزه برای ریشه‌کن شدن این معضل از جامعه تاکید کرد و بیان داشت: در راستای پاکسازی جامعه از لوث وجود این مواد افیونی و خانمان‌برانداز، ماموران مبارزه با مواد مخدر 17 کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف و ضبط کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران این پلیس محورهای ورودی و خروجی شهرستان ارومیه را کنترل می‌کنند، ادامه داد: ماموران در این ارتباط موفق شدند یک دستگاه خودروی ام‌وی‌ام مشکوک به حمل اقلام غیرمجاز را توقیف کنند.

اکبری اذعان داشت: ماموران در بازرسی که از خودروی توقیفی به عمل آوردند حدود 17 کیلوگرم هروئین، دو قبضه اسلحه شکاری و 3 هزار و 500 عدد فشنگ شکاری کشف و ضبط کردند همچنین در این راستا 3 نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی برای سپری کردن مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/61002/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول