اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال‌جاری تاکنون

15 کیلوگرم مواد‌مخدر در هرسین کشف شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان هرسین گفت: 15 کیلو‌گرم مواد‌مخدر از ابتدای سال‌جاری تا‌کنون در شهرستان هرسین کشف شده و در این راستا 148 نفر دستگیر شدند.

15 کیلوگرم مواد‌مخدر در هرسین کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهمن قربانی در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد‌مخدر شهرستان هرسین که در محل فرمانداری هرسین برگزار شد، گفت: توزیع مواد‌مخدر یکی از برنامه‌های مهم دشمنان برای جدا کردن جوانان از خانواده و نظام است.

وی با بیان اینکه دشمنان از نیرو و اراده جوانان ایرانی می‌ترسند، ادامه داد: دشمنان با برنامه‌ریزی‌های مختلف در صدد جدا‌کردن نیروی جوان از نظام هستند چراکه اراده جوانان ایرانی همواره برای استکبار غیر‌قابل تحمل بوده و هست.

فرماندار شهرستان هرسین از مسئولان مربوطه شهرستان خواست که با عاملان و توزیع کنندگان مواد‌مخدر در سطح شهرستان برخوردی جدی صورت گیرد. 

قربانی عنوان کرد: 15کیلو‌گرم مواد‌مخدر از ابتدای سال‌جاری تا‌کنون کشف شده است و در این راستا 148 نفر دستگیر شده‌اند. 

وی کارگاه‌های آموزشی، همایش‌های توجیهی، نمایشگاه مواد‌مخدر، توزیع بسته‌های فرهنگی در خصوص اعتیاد، همکاری با کمپ‌های ترک اعتیاد، مسابقات ورزشی و تشویق جوانان به سوی مکان‌های ورزشی و ... را از مهم‌ترین اقداماتی دانست که در راستای مبارزه با مواد مخدر در شهرستان هرسین انجام شده است.

فرماندار شهرستان هرسین گفت: ایجاد اشتغال، فراهم کردن زمینه‌هایی برای تفریح سالم جوانان و ازدواج آسان، از اصلی‌ترین راهکارها برای مبارزه با مواد‌مخدر است.

انتهای پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول