اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی انجام شد

بهره‌مندی 250 هزار نفر از برنامه‌های پیشگیری از مواد مخدر

خبرگزاری فارس: جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی از بهره‌مندی 250 هزار نفر از برنامه‌های پیشگیری از مواد مخدر طی امسال در این استان خبر داد.

بهره‌مندی 250 هزار نفر از برنامه‌های پیشگیری از مواد مخدر

محمدرضا یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این تعداد افراد در قالب شرکت در کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی از برنامه‌های پیشگیری از مواد مخدر بهره‌مند شدند.

وی این افراد را شامل دانشجویان، دانش‌آموزان، کارکنان دستگاه‌ها، بسیجیان و سایر اقشار اعلام کرد.

یزدان‌پناه تصریح کرد: بر همین اساس 13 هزار نفر در قالب شرکت کنندگان همایش‌ها و کنگره‌های علمی پیشگیری اولیه از اعتیاد، هشت هزار نفر بازدیدکنندگان از نمایشگاه‌های پیشگیری، یک هزار و 730 نفر در کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد شرکت و از برنامه‌های مرتبط با پیشگیری از مواد مخدر استفاده کردند.

وی شمار دانش آموزان زیر پوشش طرح‌های پیشگیری اولیه از اعتیاد را 14 هزار و 600 نفر عنوان کرد و گفت: 526 مربی و مدیر مدارس نیز در این      برنامه‌ها شرکت دارند.

به گفته جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی، 220 دانشجو، 30 نفر از اساتید و بیش از هشت‌هزار نفر از والدین زیر پوشش کارگاه‌های مختلف آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد قرار داشته و از برنامه‌ها بهره‌ لازم را بردند.

وی تصریح کرد: همچنین یک هزار و 30 نفر در محیط های کاری، چهار هزار و 625 نفر در محله‌ها و 469 نفر از کارکنان دولت در آموزش‌های مصوب 6 ساعته پیشگیری اولیه از اعتیاد در خراسان شمالی شرکت کردند.

یزدان‌پناه یادآور شد: این آموزش‌ها توسط اساتید همکار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به قشرهای مختلف ارائه شد.

انتهای پیام/63002/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول