اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد

کشف 652 کیلوگرم تریاک در میامی / انهدام باند حرفه‏ای قاچاق مواد مخدر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام یک باند حرفه‏ای قاچاق مواد مخدر و کشف 652 کیلوگرم تریک در شهرستان میامی خبر داد.

کشف 652 کیلوگرم تریاک در میامی / انهدام باند حرفه‏ای قاچاق مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‏رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سردار محمدرضا میرزایی امروز افزود: اعضای این باند، مواد مخدر را در سطحی وسیع توزیع می‏کردند.

وی تصریح کرد: این افراد، مواد مخدر را به طرز حرفه‏ای از سیستان و بلوچستان به قصد استان گلستان قاچاق می‏کردند که با تلاش ماموران پلیس در استان سمنان به دام افتادند.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: پس از ماه‏ها اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، قصد انتقال یک محموله بزرگ مواد مخدر از این استان فاش شد.

میرزایی ادامه داد: سپس در عملیاتی هماهنگ و ضربتی، پنج نفر اعضای این باند هنگام انتقال این محموله بزرگ مواد مخدر تسلیم و زمین‏گیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: از این باند، علاوه بر توقیف وسیله نقلیه، تعداد زیادی گوشی تلفن همراه و سیم‏کارت‏های مختلف کشف و ضبط شد.

میرزایی ادامه داد: عمده مواد مخدری که در این استان کشف می‏شود، محموله‏هایی از این نوع است که از جاده‏های استان سمنان به قصد دیگر نقاط کشور ترانزیت می‏شود.

انتهای پیام/2249/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول