اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کار و دانش آموزش و پرورش اصفهان:

کتب مدونی برای رشته گردشگری در هنرستان‌های کار و دانش وجود ندارد

خبرگزاری فارس: مسئول کار و دانش اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: در حال حاضر کتب مدونی از سوی وزارت‌خانه آموزش و پرورش برای رشته تحصیلی گردشگری در هنرستان‌ها وجود ندارد.

کتب مدونی برای رشته گردشگری در هنرستان‌های کار و دانش وجود ندارد

بهزاد ساطعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه هر ساله رشته‌های جدید فنی به هنرستان‌های کار و دانش استان اضافه می‌شود، اظهار کرد: همچنین رشته گردشگری به عنوان یک رشته تحصیلی جدید از حدود پنج سال گذشته تاکنون در این هنرستان‌ها راه‌اندازی شده است.

وی با تاکید بر اینکه رشته گردشگری به عنوان یکی از رشته‌های جذاب تحصیلی برای دانش‌آموزان این مدارس به شمار می‌رود، ادامه داد: استقبال دانش‌آموزان به ویژه دانش‌آموزان دختر نیز برای تحصیل در این رشته تحصیلی بسیار است و در حال حاضر هنرستان دهخدا در ناحیه یک و هنرستان آرمان بهرامیان در ناحیه سه این رشته تحصیلی را به دانش‌آموزان ارائه می‌کنند.

مسئول کار و دانش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در پاسخ به این سؤال که آیا کتاب‌های درسی مورد نیاز برای ان رشته تحصیلی تألیف شده است یا خیر، تصریح کرد: رشته گردشگری یک رشته جدید و تازه تأسیس است و برای این رشته تحصیلی کتاب‌های درسی وجود دارد اما هر هنرآموز و مدرسی در زمان ارائه آموزش‌های خود به دانش‌آموزان از کتاب مخصوص به خود برخوردار است.

وی با بیان اینکه کتاب‌های این رشته تحصیلی مانند کتب سایر رشته‌های تحصیلی نیست، اضافه کرد: در حال حاضر کتب مدونی از سوی وزارت‌خانه آموزش و پرورش برای رشته تحصیلی گردشگری در هنرستان‌ها وجود ندارد.

ساطعی با اشاره به اینکه تمام مدرسان و هنرآموزان این رشته تحصیلی از کتب و منبع آموزشی مخصوص خود برای تدریس دانش‌آموزان در این رشته تحصیلی برخوردار هستند، تاکید کرد: همچنین این افراد منبع آموزشی خود را به دانش‌آموزان این رشته تحصیلی معرفی می‌کنند و آموزش‌های درسی خود را با توجه به این منابع آموزشی به دانش‌آموزان ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/63001/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول