اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کیار:

نفوذ فرهنگ بیگانه مشکل اصلی اقتصاد کشور است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه کیار گفت: مشکل اصلی اقتصاد ما نفوذ فرهنگ بیگانه و مصرف‎گرا بودن مردم است.

نفوذ فرهنگ بیگانه مشکل اصلی اقتصاد کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سید میثم نبوی بعد از ظهر امروز در نشست اقتصاد مقاومتی در شهرستان کیار که با حضور فرمانده، مسئولان معاونت‎های ناحیه و حوزه‎های تابعه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در شرایطی که دشمن همه توان خود را برای تحریم اقتصادی ملت ایران به کار گرفته و با همه وجود در این راستا به میدان آمده است، اقتصاد مقاومتی نسخه رهبر معظم انقلاب برای گذر از این دوران و موفقیت در جنگ اقتصادی با دشمن است.

وی با اشاره به نقش‌های مهم و حساس مردم و مسئولان در اقتصاد مقاومتی و تقسیم این نقش به دو دسته خرد و کلان، خاطرنشان کرد: به منظور مقابله با این تهدید دشمن، باید از حداکثر ظرفیت‎های موجود در کشور استفاده و با اصلاح الگوی مصرف، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در مردم و مشارکت همه جانبه آنها در اقتصاد و سرمایه گذاری به مقابله با این تهدید دشمن رفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کیار با تشریح تحریم‎های اقتصادی دنیای استکبار علیه ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی ادامه داد: مشکل اصلی اقتصاد ما نفوذ فرهنگ بیگانه و مصرف گرا بودن مردم است که به عنوان یک آسیب در این جنگ اقتصادی با دشمنان مطرح است.

نبوی به شرایط و ویژگی‌های نوع جنگ و رویارویی امروز دنیای استکبار و تفاوت‌های آن با شیوه‌های سخت مقابله افزود: شعار جنگ، جنگ تا پیروزی شعار دیروز بود اما امروز برای پیروزی و فائق آمدن بر دشمن باید شعار کار، کار تا پیروزی سر داده و به آن نیز ملتزم باشیم.

انتهای پیام/68001/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول