اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

ماشین‌های گرانقیمت مسئولان با اقتصاد مقاومتی سازگاری ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم بر لزوم توجه مسئولان به اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: ماشین‌های گرانقیمت مسئولان با اقتصاد مقاومتی سازگاری ندارد.

ماشین‌های گرانقیمت مسئولان با اقتصاد مقاومتی سازگاری ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم به سالروز شهادت آیت‌الله مدرس اشاره کرد و اظهار داشت: جایگاه مدرس در تاریخ ایران اسلامی جایگاهی رفیع است و ایشان از مجاهدان فی‌سبیل‌الله است و به فرموده امام راحل ملت ما مرهون خدمات و فداکاری این انسان بزرگ است.

وی افزود: مجلس جایگاه ارزشمندی در نظام اسلامی دارد و علاوه بر قانونگذاری در امر نظارت بر حسن اجرای قانون نیز نقش مجلس ارزنده است.

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس باید وضعیت حساس کشور را درک کنند و در شرایطی که دشمن با تحریم و تهدید فشارهای زیادی وارد کرده، نمایندگان مجلس با همکاری دولت باید تدابیری شایسته در برابر دشمن داشته باشند.

گنجی تصریح کرد: نمایندگان باید با کار کارشناسی و اتخاذ تصمیمات پخته راهکارهایی برای برون‌رفت از فشارهای اقتصادی اتخاذ کنند و از تصمیمات شتابزده و غیرکارشناسی باید پرهیز کنند.

وی با انتقاد از برخی تصمیمات اقتصادی دولت افزود: برخی تصمیمات غیرکارشناسی در حوزه اقتصادی فشار را بیشتر کرده و هیچ کس هم مسئولیت را نمی‌پذیرد و کشور بیش از هر چیز نیازمند تصمیمات عقلایی و کارشناسی است.

امام جمعه جم یادآور شد: بخشنامه‌هایی که امروز صادر و فردا لغو می‌شود ناشی از عدم کارشناسی مسایل است.

گنجی بر لزوم توجه مسئولان به اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و اظهار داشت: ماشین‌های گرانقیمت مسئولان با اقتصاد مقاومتی سازگاری ندارد و مسئولان باید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری بیش از پیش تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به روز جهانی معلولان گفت: نگهداری از معلولان از بزرگترین صدقات و حسنات است و باید در هر شهرستان جامعه معلولان تشکیل شود.

امام جمعه جم اذعان داشت: وضعیت آسایشگاه معلولان جم مطلوب نیست و مسئولان ارشد استان و شهرستان باید در این مسیر اهتمام جدی داشته باشند.

امام جمعه جم همچنین به روز دانشجو اشاره کرد و بیان داشت: نیکسون معاون رئیس جمهور آمریکا برای ارزیابی کودتای آمریکایی 28 مرداد به تهران سفر کرد و دانشجویان انقلابی به این سفر اعتراض کردند و سه نفر از دانشجویان توسط رژیم به شهادت رسیدند و این روز به نام دانشجو نامگذاری شد.

گنجی خاطرنشان کرد: انتظار داز دانشجویان بسیار زیاد است و این قشر باید قدر خود را بدانند و تحت تاثیر القائات قرار نگیرند.

وی با اشاره به خدمات عظیم نظام اسلامی در احداث دانشگاه تصریح کرد: قبل از انقلاب حتی یک دبیرستان نیز در جم نداشتیم و امروز سه دانشگاه داریم و تعداد زیادی دانشجو در همین شهرستان درس می‌خوانند که نشان دهنده توجه نظام به علم و دانش است.

انتهای پیام/2451/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول