اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابل در مجلس:

مسببان فساد و بحران‌های اقتصادی مجازات شوند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با افراد سودجو، خاطی و فرصت‌طلب برخورد جدی شود و مسببان فساد اقتصادی بدون هیچگونه ترحمی مجازات شوند.

مسببان فساد و بحران‌های اقتصادی مجازات شوند

حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری در حاشیه نشست هم‌اندیشی جامعه اصناف شهرستان بابل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: تشکیل جلسه هم‌اندیشی در این برهه حساس زمانی برای حسن تدبیر بازار بسیار ضروری و تاثیرگذار است.

وی افزود: نظام سلطه‌گر در تمام مقاطع زمانی به عناوین مختلف از جمله جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی و امروز نیز با محور تحریم اقتصادی کشور را تحت فشار قرار داده است اما به رهبری فرزانه که میراث‌دار ائمه است توانستیم همواره پیروز میدان باشیم.

ناصری اظهار داشت: تا زمانی که مسئولان در مسیر حق باشند تمام ضربه‌های دشمن نتیجه معکوس می‌شود.

نماینده مردم بابل درمجلس شورای اسلامی گفت: این بهترین فرصت است تا در تهدید تحریم به استقلال برسیم و با تولید داخلی با وجود منابع مختلفی که داریم به یکی از صادرکنندگان جهان تبدیل شویم و جهان محتاج تولیدات ما باشد.

وی به نقش مهم بازاریان اشاره کرد و افزود: نقش و اهمیت بازار و تجارت در اسلام به حدی است که به جزئی‌ترین مسائل آن توجه شده است، بازار سبب به هم پیوستگی بین تولیدکننده و مصرف‌کننده است.

ناصری تصریح کرد: گر چه بازاریان ما افرادی متدین و شریف هستند اما بر اساس آموزه‌های دینی نباید فقط به دنبال پول باشند بلکه لازم است خود بازاریان بازار را مدیریت کرده و در صدد خدمت به جامعه باشند.

نماینده مردم بابل در مجلس اظهار داشت: بسیاری از مشکلات موجود در کشور ربطی به تحریم ندارد، فولاد، آلومینیوم و مصالح ساختمانی مال کشور بوده و ربطی به دلار ندارد، باید با افراد سودجو، خاطی و فرصت‌طلب برخورد جدی شود و به صورت جدی و سریع بدون هیچگونه ترحمی مسببان فساد اقتصادی و بحران اقتصادی مجازات شوند.

ناصری بیان داشت: مواظب باشید ناخواسته سرباز پیاده نظام دشمنان و صهیونیست‌ها نباشید دشمن منتظر نتیجه تحریم در کشور است تا نظام سلطه‌گری خود را بر جامعه اعمال کند.

انتهای پیام/86009/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول