اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی خبر داد

کسب رتبه نخست اورژانس آذربایجان غربی در رسیدن بر سر بالین بیمار

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: آذربایجان‌غربی رتبه اول کشور در شاخص زمانی رسیدن به بالین بیمار را کسب کرد.

کسب رتبه نخست اورژانس آذربایجان غربی در رسیدن بر سر بالین بیمار

حمیدرضا عمرانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در ارومیه اظهار داشت: برای سومین سال متوالی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشور را در شاخص زمانی رسیدن به بالین بیمار کسب کرد.

وی افزود: در سامانه اورژانس استان به صورت میانگین شاخص زمانی در شهرها 5 دقیقه و 40 ثانیه بوده و در جاده‌‌ها 10 دقیقه و 22 ثانیه است.

عمرانی با اشاره به زمان استاندارد کشوری حضور آمبولانس 115 بر سر بالین بیمار تصریح کرد: میانگین کشوری شاخص زمانی در شهرها 8 دقیقه و در جاده‌ها 15 دقیقه است و این در حالی‌ است که مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی به مدت سه سال پیاپی رتبه نخست کشوری را در شاخص زمانی دریافت کرده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی تاکید کرد: موارد متعددی در کاهش یا افزایش زمان رسیدن آمبولانس به بالین مددجو تأثیر دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به چگونگی ارائه آدرس صحیح، مشکلات ترافیکی مسیر و همکاری رانندگان در باز کردن مسیر تردد آمبولانس اشاره کرد که در تعیین شاخص زمانی مؤثر هستند.

انتهای پیام/61012/آ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول