اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آسیب‌دیدگان اجتماعی بهزیستی استان اصفهان خبر داد

مراجعه 891 زوج به مرکز کاهش طلاق اورژانس اجتماعی

خبرگزاری فارس: مسئول آسیب‌دیدگان اجتماعی بهزیستی استان اصفهان گفت: در شش ماه گذشته 891 زوج اصفهانی برای طلاق به مراکز 123 مراجعه و درخواست طلاق کردند، که با ارجاع به مرکز کاهش طلاق 415 مورد منجر به سازش شده است.

مراجعه 891 زوج به مرکز کاهش طلاق اورژانس اجتماعی

افسانه میرزائیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اورژانس اجتماعی 123 در مراجعات مردمی مشاوره هم می‌دهد، اظهار کرد: یکی از مواردی که این اورژانس مشاوره می‌دهد، درخواست‌های زوجین مبنی بر طلاق است.

وی افزود: بهزیستی اصفهان مرکزی به نام مرکز کاهش طلاق دارد که افرادی که با این اورژانس تماس می‌گیرند و درخواست کمک برای طلاق می‌کنند و به این مرکز معرفی می‌شوند.

مسئول آسیب‌دیدگان اجتماعی بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: در شش ماه گذشته 891 زوج برای مشاوره به این مرکز مراجعه داشتند.

وی ادامه داد: در این راستا یک‌هزار و 782 نفر از خدمات مشاوره‌ای طلاق استفاده کردند که از این بین 415 مورد منجر به سازش شده است.

میرزائیان گفت: 241 مورد پرونده مشاوره زوج‌های متقاضی طلاق در دست اقدام و 181 مورد ارجاع به دادگستری شده است.

وی با بیان اینکه 11 شهرستان اصفهان دارای مرکز کاهش طلاق است، اضافه کرد: اصفهان، فلاورجان، خمینی‌شهر، شاهین‌شهر، مبارکه، شهرضا، زرین‌شهر، نجف‌آباد، دولت‌آباد، کاشان، آران‌وبیدگل دارای مرکز مشاوره طلاق هستند.

انتهای پیام/63001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول