اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اورژانس اجتماعی بهزیستی گچساران عنوان کرد

زوجین متقاضی طلاق بیشترین مراجعین به اورژانس اجتماعی گچساران

خبرگزاری فارس: مسئول اورژانس اجتماعی بهزیستی گچساران با بیان اینکه این اورژانس نقش مهمی در رفع آسیب‌های اجتماعی دارد، گفت: بیشترین مراجعه کنندگان به اورژانس اجتماعی گچساران زوجین متقاضی طلاق هستند.

زوجین متقاضی طلاق بیشترین مراجعین به اورژانس اجتماعی گچساران

عزیزالله دیلمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی اورژانس اجتماعی خدمات‌رسانی مطلوب به افراد آسیب‌پذیر اجتماعی است.

وی عنوان کرد: اورژانس اجتماعی تلاش می‌کند به افراد آسیب‌پذیر خدماتی را ارائه داده و آن‌ها را به زندگی عادی برگرداند و زمینه یک زندگی مناسب را برای اقشار آسیب‌پذیر فراهم کند.

مسئول اورژانس اجتماعی بهزیستی گچساران جامعه هدف این اورژانس را کودکان کار و خیابانی، زوجین دارای اختلافات خانوادگی، زوجین متقاضی طلاق و ... عنوان کرد.

دیلمی ادامه داد: همسرآزاری، کودک‌آزاری، سالمند‌آزاری، معلول‌آزاری و زنان سرپرست خانوار سایر جامعه هدف اورژانس اجتماعی هستند.

ارائه خدمات مناسب به افراد آسیب‌پذیر اجتماعی

وی با بیان این‌که این اورژانس مشکلات افراد آسیب‌پذیر اجتماعی را در سریع‌ترین زمان رفع می‌کند، افزود: افرادی که در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند می‌توانند با مراجعه به این اورژانس از خدمات آن استفاده کنند.

این مسئول ارائه مشاوره‌های راهگشا به زوجین متقاضی طلاق برای بازگشت به زندگی خود را از مهم‌ترین خدمات اورژانس اجتماعی عنوان کرد و یادآور شد: تاکنون این اورژانس توانسته بسیاری از زوجین متقاضی طلاق را به زندگی خود برگرداند.

دیلمی تصریح کرد: خدمات‌رسانی به کودکان کار و خیابانی گچساران یکی از برنامه‌های مهم این اورژانس در سال‌جاری است و هدف ما این بوده که کودکان کار شهرستان را ساماندهی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اورژانس اجتماعی، انواع خدمات تخصصی در راستای آگاه‌سازی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را به افراد آسیب‌پذیر ارائه می‌دهد.

مسئول اورژانس اجتماعی بهزیستی گچساران بیشترین مراجعه کنندگان به این اورژانس را زوج‌هایی که متقاضی طلاق هستند، عنوان کرد و افزود: در حال حاضر آمار طلاق در گچساران روز‌به‌روز در حال افزایش است و باید در راستای کاهش آن فکر اساسی کرد.

دیلمی اورژانس اجتماعی را تنها مرکز رسیدگی به مشکلات افراد آسیب‌پذیر اجتماعی ذکر کرد و گفت: توجه جدی و حمایت مسئولان از این مرکز می‌تواند در رفع آسیب‌های اجتماعی کمک بسیاری کند.

انتهای پیام/82001/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول