اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته گذشته صورت گرفت

انجام موفقیت‌آمیز 482 ماموریت شهری و جاده‌ای توسط اورژانس قم

خبرگزاری فارس: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در یک هفته گذشته 482 ماموریت شهری و جاده‌ای با موفقیت انجام شد که 282 مجروح این حوادث به مراکز درمانی منتقل شدند.

انجام موفقیت‌آمیز 482 ماموریت شهری و جاده‌ای توسط اورژانس قم

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تبیین عملکرد هفته گذشته مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از پاسخگویی به 3 هزار و 610 تماس اورژانسی خبر داد و تصریح کرد: در این مدت 482 مأموریت شهری و جاده‌ای با موفقیت انجام شد.

وی با تفکیک موضوع و تعداد مأموریت‌های انجام شده در یک هفته گذشته ابراز کرد: 180 مورد از مأموریت‌های اورژانس 115 مربوط به امدادرسانی به تصادفات شهری و 34 مورد مربوط به حوادث جاده‎ای استان بوده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به تعداد مجروحان ادامه داد: 282 نفر مجروح برای تکمیل مراحل درمانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: 106 نفر از حادثه‌دیدگان به دلیل وضعیت جسمانی مناسب توسط پرسنل اورژانس 115 در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.

فراهانی با بیان اینکه برخی اوقات با وجود تلاش نیروهای امدادی اورژانس 115 حادثه‌دیدگان جان خود را از دست می‌دهند تصریح کرد: در این حوادث دو نفر به دلیل شدت جراحت و آسیب‌های وارده جان خود را از دست دادند.

واژگونی وانت در جاده قم _ گرمسار دو نفر را روانه بیمارستان کرد

وی به حوادث شاخص یک روز گذشته اشاره و ابراز کرد: جمعه شب ساعت 20 و 15 دقیقه دو دستگاه موتورسیکلت در 16 متری امام خمینی(ره)‌ با یکدیگر برخورد کردند که این حادثه سه مجروح بر جای گذاشت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اذعان کرد: مجروحان این حادثه به دلیل شدت آسیب‌های وارده به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی از دیگر حوادث روز گذشته را تصادف دو دستگاه سواری عنوان کرد و گفت: تصادف این دو خودرو در کمربندی امام علی (ع) چهار مجروح به همراه داشت که با دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به مراکز درمانی سطح شهر انتقال یافتند.

فراهانی واژگونی یک دستگاه خودروی وانت را از دیگر حوادث روز گذشته دانست و گفت: این حادثه در کیلومتر 60 جاده قم- گرمسار رخ داد که دو مصدوم بد حال این حادثه با دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول