اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آبان ماه امسال انجام شد

انجام 412 ماموریت اورژانسی در دشتستان

خبرگزاری فارس: مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان از انجام 412 ماموریت اورژانسی در دشتستان در آبان ماه امسال خبر داد.

انجام 412 ماموریت اورژانسی در دشتستان

محمدعلی دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان در سال جاری با تلاش و فعالیت بیش از پیش در راستای جلب رضایت شهروندان و مردم سراسر استان و استان‌های همجوار تلاش کرده است.

وی افزود: به محض وقوع حوادث و اعلام به فوریت‌های پزشکی دشتستان، شاهد اعزام اورژانس شهری و یا جاده‌ای به محل مورد نظر بوده‌ایم و در کمترین فاصله زمانی انجام وظیفه کرده‌ایم.

مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان از انجام 412 ماموریت اورژانسی در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: این تعداد ماموریت اورژانسی مربوط به فعالیت‌های این مرکز در آبان ماه سال‌جاری اعم از اورژانس شهری و جاده‌ای است.

دهقان تصریح کرد: تعداد کل ماموریت‌های انجام شده 412 مورد بوده که از این تعداد 387 مورد اعزام‌های جاده‌ای و درون شهری بوده که توسط تکنیسین‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان 17 شهریور برازجان اعزام شده‌اند.

وی اضافه کرد: همچنین تعداد 22 مورد اعزام درون استانی و 3 مورد اعزام برون استانی بوده است.

مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی دشتستان گفت: از این تعداد ماموریت‌ها 19 مورد اعزام از بیمارستان 17 شهریور به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) و 3 مورد اعزام به بیمارستان سوختگی گناوه بوده و 3 مورد نیز اعزامی به خارج از استان داشته‌ایم.

دهقان یادآور شد: از مجموع اعزام‌هایی که توسط اورژانس شهری و جاده‌ای انجام شده 21 مورد بیماری قلبی، 2 مورد بیماری مغزی، 81 مورد حوادث ترافیکی و یک مورد مسمومیت گزارش شده است.

وی بیان کرد: همچنین تعداد هفت مورد سقوط از ارتفاع، یک مورد خودکشی، هشت مورد بیماری تنفسی و 287 مورد بیماری گوارشی بوده است.

این مسئول اظهار داشت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم استفاده می‌کنیم و امیدوار هستیم رضایت خاطر همه مردم را فراهم کنیم.

انتهای پیام/2451/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول