اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم عنوان کرد

امدادرسانی اورژانس قم به هزار حادثه شهری و جاده‌ای

خبرگزاری فارس: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از امدادرسانی اورژانس قم به هزار و 68 حادثه شهری و جاده‌ای خبر داد.

امدادرسانی اورژانس قم به هزار حادثه شهری و جاده‌ای

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به تبیین عملکرد یک هفته گذشته مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اظهار کرد: در این مدت اورژانس قم به 7 هزار و 306 مورد تماس اورژانسی مردم پاسخ گفت.

وی افزود: از مجموع تماس‌هایی که با مرکز اورژانس قم برقرار شد هزار و 68 ماموریت شهری و جاده‌ای انجام شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با تفکیک ماموریت‌های انجام شده در شهر و جاده تصریح کرد: 433 مورد از این ماموریت‌ها مربوط به حوادث ترافیکی بود که در این رخدادها 493 نفر دچار آسیب‌دیدگی شدند و یک نفر دیگر نیز فوت کرد.

* 270 حادثه موتورسواری در قم 

وی با اشاره به حوادث ترافیکی که در هفته گذشته در استان قم رخ داد گفت: 270 مورد از این حوادث مربوط به مورتورسواران بود.

فراهانی به تعداد مجروحان حوادث ترافیکی استان قم اشاره و تصریح کرد: در این رخدادها 311 نفر مجروح شده و یک نفر به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین برخی حوادث شاخص هفته گذشته اشاره و ابراز کرد: در خیابان معلم یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرد که بر اثر این حادثه چهار نفر مجروح شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از دیگر حوادث این مدت را واژگونی یک دستگاه ال 90 در محور قم به اراک عنوان کرد و گفت: بر اثر این حادثه چهار نفر مجروح شدند.

وی به وقوع حادثه‌ای دیگر اشاره و ابراز کرد: یک دستگاه بالابر در خیابان بنیاد سقوط کرد که در این حادثه چهار نفر به شدت مجروح شده و روانه بیمارستان شدند.

فراهانی از دیگر حوادث شاخص این مدت را برخورد یک دستگاه پراید با کامیون دانست و اذعان کرد: این حادثه که در محور قدیم قم – کاشان رخ داد پنج نفر را مصدوم کرد که پس از اقدامات اولیه مجروحان با آمبولانس اورژانس 115 به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

وی در ادامه سخنان خود از وقوع نخستین حادثه زمستانی امسال در استان قم خبر داد و گفت: بر اثر مسمومیت با گاز منواکسید کربن در بخش جعفریه یک نفر جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر دچار مسمومیت شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم همچنین از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با خاور خبر داد و گفت: این حادثه که در تقاطع خیابان پاسداران به وقوع پیوست منجر به فوت موتورسوار شد.

انتهای پیام/78005/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول