اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه استان سمنان:

هجوم دشمن به هیچ نهادی اندازه بسیج نیست

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: وظیفه ما دفاع از بسیج در برابر هجمه‌هاست؛ چراکه هیچ نهادی در کشور به اندازه بسیج مورد هجوم دشمن نیست.

هجوم دشمن به هیچ نهادی اندازه بسیج نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسن سلامی در نشست کمیسیون نیروی انسانی بسیج که در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: معرفی زیبایی‌های بسیج کار ساده‌ای نیست و نیاز به ذوق خاصی است.

وی افزود: تشکیل شجره طیبه صالحین در بخش‏های مختلف جامعه امروز یکی از مهم‏ترین اولویت‏های سپاه و بسیج بوده و در راستای تقویت فکری و معنوی جامعه به خوبی صورت گرفته است و باید این امر ادامه یابد و سازماندهی انجام شده در سامانه بسیج ثبت شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: تشویق همه بسیجیان متربی، سرگروه‌ها و فرماندهان حوزه‌ها از راه‌های بهتر انجام شدن امر است.

مسئول نیروی انسانی بسیج سپاه استان سمنان نیز در این نشست بیان داشت: سامانه آمار و اطلاعات بسیج در سطح استان سمنان عملیاتی شده است.

محمد صفا ادامه داد: تا پایان آذر ماه امسال، همه بسیجیان در استان سمنان در سامانه آمار و اطلاعات بسیج سازماندهی می‌شوند.

وی افزود: در سال‏جاری از 400 نفر از مربیان، سرگروه‌ها و فرماندهان حوزه‌های مقاومتی که در بحث شجره طیبه صالحین نمونه‌ شده و امتیازات لازم را کسب کرده‏اند، قدردانی می‌شود.

به گزارش فارس؛ مسئول نظام صالحین بسیج زنان دامغان نیز اظهار داشت: انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه در بدو تأسیس معجزه بود، در ذات خود نیز معجزه است.

فائزه امیراحمدی بیان کرد: با هم‌اندیشی بسیجیان می‌توان مسائل و ابهامات اساسی، محوری و بصیرتی را حل کرد.

امیراحمدی انقلاب اسلامی را معجزه تاریخ دانست و اظهار داشت: انقلاب ما راهی نو را به روی بشریت باز کرده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی با اتکا به سه اصل رهبری، دین‌داری و مردم به پیروزی رسید و با آنها باقی می‌ماند و به راه خود ادامه خواهد داد.

مسئول نظام صالحین بسیج زنان دامغان ادامه داد: ما خود را موظف می‌‌دانیم که شاخص‌‌های انقلاب اسلامی را فرا بگیریم و با انسان‌سازی، دستاوردهای این انقلاب عظیم مردمی را حفظ کنیم.

امیراحمدی افزود: کشورهای غربی دست به دست هم داده‏اند و با تحریم و سیاه‏نمایی به دنبال کم‏رنگ کردن اعتقادات و مذهب ما هستند؛ اما مردم و جوانان آگاه و بصیر ما به تکلیف خودشان به درستی عمل می کنند.

وی بیان داشت: حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر هموراه باید در اولویت مسائل قرار گیرد.

مسئول نظام صالحین بسیج زنان دامغان گفت: شهدا الگو و اسطوره‌های ایران اسلامی هستند و باید یاد آنها را گرامی بداریم و سیره آنها را در زندگی خود جاری سازیم.

انتهای پیام/2249/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول