اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج دانشجویی استان اردبیل:

مشارکت 1600 دانشجوی بسیجی در اردوهای هجرت

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: امسال بیش از یک‌هزار و 600 دانشجوی بسیجی در قالب طرح‌های هجرت و اردوهای خدمات‌رسانی عمرانی مشارکت کردند.

مشارکت 1600 دانشجوی بسیجی در اردوهای هجرت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مراد عزیزپور عصر امروز در مراسم تجلیل از فعالان طرح‌های هجرت دانشجویی که با حضور مسئولان در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد از بسیج دانشجویی شرکت‌کننده در قالب طرح‌های هجرت و سازندگی به عنوان هوشمندترین نیروها و آماده به کارترین بسیجیان حاضر در صحنه یاد کرد و اظهار داشت: از آن جا که مفهوم بسیج حفظ آمادگی در تمام مراحل و مقاطع است باید تلاش کنیم تا این هویت را به منصه ظهور برسانیم.

وی تصریح کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که بسیجیان چشم و چراغ این ملت و امید نظام و حاکمیت هستند که باید از قدرت ایمانی و جهادی برخوردار باشند که در این قالب اردوهای هجرت با هدف گسترش عدالت و مهارت‌آموزی جوانان و دانشجویان نقش مهمی در کاهش محرومیت‌ها و ارتقای جامعه اسلامی داشته است.

عزیزپور خاطر نشان کرد: اردوهای جهادی که با حضور اقشار مختلف بسیج دانشجویی، دانش‌آموزی و طلاب برگزار می‌شود بیانگر این واقعیت است که جوانان ما با ظرفیتی متعالی و روحیه‌ای شاداب در صحنه حاضر هستند و اجازه نمی‌دهند کوچک‌ترین انحراف در اهداف و سیاست‌گذاری دقیق آنها به وجود آید.

این مسئول از بسیجیان دانشجو به عنوان نیروهای با بصیرت، زبده و خلاق یاد کرد و بیان داشت: ‌این بسیجیان در قالب طرح‌های هجرت برنامه‌های خوبی را با ایده‌پردازی‌ها و نوآوری‌ها انجام می‌دهند که قطعاً نتیجه و ثمره آن استغنا از برخی نیازهای مقطعی و دراز مدت است.

وی با یادآوری اینکه در مقایسه با سال‌های گذشته 10 تا 15 درصد از لحاظ کمی و کیفی برنامه‌ها و طرح‌های اجرا شده وضعیت بهتر و شایسته‌تری داشته است، ادامه داد: بسیجیان در کنار مشارکت در طرح‌های سازندگی در حوزه فرهنگی،‌ آموزشی و کارهای ارزشی، عبادی نیز حاضر شدند تا برای سایرین الگویی باشند تا اهداف نظام اسلامی بیش از هر زمان دیگر گسترده‌تر و متعالی‌تر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس بسیج دانشجویی استان اردبیل در ادامه سخنان خود اضافه کرد: بسیجیان ما در کمال آرامش و ارزشمداری همیشه پوزه دشمن را به خاک مالیدند و اجازه ندادند ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این کشور عرصه تاخت و تاز بیگانگان شود که در این باب انتظار می‌رود همچنان بسیجیان با حضور ارزشمدارانه در صحنه زمینه‌ای را برای توسعه همه‌جانبه فراهم بیاورند.

عزیزپور نقش بسیج دانشجویی و سازندگی را در حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی بسیار مهم و مؤثر توصیف کرد و یادآور شد: دشمنان ما تلاش می‌کنند تا به هر نحوه ممکن به این صلابت خدشه‌ای وارد کنند و در این انحراف نیز مصر هستند اما آنها به خوبی می‌دانند که این ملت به ویژه جوانان رشید و بسیجی این مرز و بوم لحظه‌ای از مواضع عقلانی خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.

انتهای پیام/62004/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول