اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نکا خبر داد

راه‌اندازی اتاق فکر در پایگاه‌های بسیج نکا

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه نکا از راه‌اندازی اتاق فکر در سطح پایگاه‌های بسیج نکا با هدف بصیرت‌افزایی خبر داد.

راه‌اندازی اتاق فکر در پایگاه‌های بسیج نکا

محمدحسن احسانپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا افزود: اهتمام ویژه در مقابله با هجمه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمن در شرایط کنونی از جمله وظایف مهم بسیج است و در این زمینه باید روشنگری‌های لازم صورت گیرد.

وی اظهار داشت: راه‌اندازی اتاق فکر با هدف شناسایی آسیب‌های اجتماعی در دستور کار ما قرار دارد و با راه‌اندازی این اتاق فکر در سطح پایگاه‌ها برای بصیرت‌افزایی و اجرا کردن طرح و برنامه‌های ابلاغی با برنامه‌ریزی منسجم وارد شویم.

احسانپور خاطر نشان کرد: روح ایثارگری و شهادت‌طلبی بسیجیان امروز به الگویی برای جوانان آزادی‌خواه جهان تبدیل شده است و مظلومان جهان با الگوپذیری از جوانان ما در جهت بیداری همه جانبه اسلامی گام برداشته‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا کارکردهای بسیج را متناسب با شرایط انقلاب اسلامی و تهدیداتی که وجود دارد، دانست و گفت: حضور گسترده بسیجیان در مراحل سخت و تهدیدات گوناگون در تمام دوران انقلاب ستودنی است.

احسانپور گفت: بسیجیان نقش بی‌بدیلی در برملا کردن توطئه‌های دشمنان و مقابله با تهدیدها داشته‌اند و این افتخارات از جنگ سخت تا جنگ نرم باید به درستی به نسل جوان انتقال یابد.

وی ادامه داد: جوانان غزه با این روحیه استکبارستیزی که از جوانان بسیجی الگو گرفته‌اند برنامه‌ریزی و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکستند و با این افتخارآفرینی اسلام عزیز را عزیزتر از همیشه نشان دادند.

این مسئول ادامه داد: برنامه‌های هفته بسیج امسال در 200 پایگاه مقاومت، حوزه و محلات بسیج سپاه ناحیه نکا با همکاری اقشار مختلف بسیجیان برگزار شد.

احسانپور افزود: نشست‌های روشنگری، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مراسم شیرخوارگان، تجمع بزرگ بسیجیان، برگزاری یادواره شهدا، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از جانبازان و ایثارگران، نشست‌های تخصصی و سیاسی فرماندهان و بسیجیان، جلسات و برگزاری مسابقات قرآن کریم، شعرخوانی و برگزاری جشنواره، برگزاری انواع مسابقات ورزشی و... از جمله برنامه‌های اجرا شده در طول هفته بسیج امسال در نکا بود.

انتهای پیام/86002/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول