اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس هیئت کشتی خراسان‌رضوی:

مشکلات مالی مهم‌ترین معضل ورزش خراسان‌رضوی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی گفت: مهم‌ترین مشکل ورزش استان نبود برنامه‌ریزی جامع مالی در این حوزه است.

مشکلات مالی مهم‌ترین معضل ورزش خراسان‌رضوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی بامشکی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار داشت: جذب حامی مالی برای هیئت‌های ورزشی مشکل مالی ورزش را موقتا برطرف می‌کند، این در حالی است که باید با فراهم کردن راهکارهایی این مشکل تبدیل به فرصت برای ورزش استان شود.

وی لازمه برطرف شدن مشکلات مالی ورزش استان را ورود استانداری خراسان‌رضوی در این مبحث دانست و گفت: استانداری می‌تواند با ایجاد کارگروهی در ورزش استان طرحی را برای حل این معضل با کمک دستگاه‌های اجرایی فراهم کند.

بامشکی تاکید کرد: ورزش خراسان‌رضوی با کمک گرفتن از متخصصین و تحصیلکرده‌های بومی خود در حوزه ورزش مشکلی برای برنامه‌ریزی ندارد.

رئیس هیئت کشتی استان خراسان‌رضوی توجه به مباحث فرهنگی در ورزش را نیز از اولویت‌های ورزش استان دانست و گفت: توجه به مقوله فرهنگ در ورزش مانند نیاز ماهی به آب است و ورزش بدون فرهنگ تنها انجام حرکاتی برای تقویت جسمانی بدنی است.

وی یادآور شد: در صورت تامین منابع مالی و توجه به مسائل فرهنگی در حوزه ورزش استان مطمئنا در سال‌های آتی با برنامه‌ریزی‌های درازمدت و کوتاه مدت دارای جایگاه به‌مراتب رفیع‌تر از جایگاه کنونی در ورزش کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/70003/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول