اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه صدرای مازندران:

تغییر مداوم برنامه‌های لیگ کشتی مانع پخش مستقیم می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صدرای مازندران با اشاره به عدم پخش مستقیم مسابقات کشتی صدرای زیراب از صدا و سیما گفت: تغییر مداوم برنامه‌های لیگ برتر کشتی مانع پخش مستقیم تلویزیونی می‌شود.

تغییر مداوم برنامه‌های لیگ کشتی مانع پخش مستقیم می‌شود

محبوب قبادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به رایزنی‌های مختلف برای پخش مستقیم مسابقات لیگ برتر کشتی در زیراب عنوان کرد: با توجه به درآمد میلیاردی و پولساز بودن رشته ورزشی فوتبال، توجه مناسب به کشتی نمی‌شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صدرای زیراب به پاسخ مسئولان سازمان صدا و سیما اشاره کرد و افزود: آنان قول بررسی و طی شدن روند اداری را به ما داده‌اند که مشخص شدن نتیجه این بررسی نیاز به زمان دارد.

قبادیان از هماهنگی‌های مدیریت باشگاه صدرا برای پخش غیرمستقیم در شبکه تبرستان خبر داد و یادآور شد: کشتی رشته ورزشی اول کشور برای مدال‌آوری و امید اصلی برای کسب مدال در المپیک است اما این در حالی است که ارزش و بهای شایسته‌ای به آن داده نمی‌شود.

وی تغییر مداوم برنامه‌های برگزاری مسابقات لیگ برتر کشتی را از دلایل ایجاد مانع در پخش مستقیم آن ذکر کرد و افزود: تغییر مداوم برنامه‌های برگزاری مسابقات لیگ برتر کشتی مجال پخش مستقیم به صدا و سیما را نمی‌دهد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صدرای زیراب به موانع مالی تیم اشاره کرد و ادامه داد: ضعیف‌ترین تیم از لحاظ مالی هستیم اما همه کشتی‌گیران ما از امیدهای آینده تیم ملی خواهند بود.

قبادیان از جذب کشتی‌گیر خارجی در سبک وزن خبر داد و خاطر نشان کرد: اگر اسپانسر تا هفته آینده هماهنگ شود در سبک وزن کشتی‌گیر خارجی جذب خواهیم کرد.

انتهای‌پیام/86015/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول